Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267216

Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki


Gradinščak, Sebastijan
Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1267216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki
(The role of mobile application characteristics in building brand loyalty)

Autori
Gradinščak, Sebastijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.04

Godina
2023

Stranica
42

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
lojalnost, mobilne aplikacije za lojalnost, karakteristike mobilnih aplikacija za lojalnost, lojalnost potrošača
(loyalty, mobile applications for loyalty, characteristics of mobile applications for loyalty, consumer loyalty)

Sažetak
Današnji potrošači imaju sve veća i veća očekivanja od proizvoda i usluga. S druge strane, zbog zasićenja tržišta istim ili sličnim proizvodima i uslugama, poduzeća se trebaju okrenuti stvaranju boljeg odnosa s potrošačima kroz poticanje lojalnosti. Budući da je lojalnost potrošača kompleksan pojam (i konstrukt) na koju utječu mnogobrojni čimbenici, bitno je otkriti koji čimbenici utječu na lojalnost. U tome veliku ulogu ima i razvoj tehnologija, posebno mobilne tehnologije i mobilnih uređaja, te razvoj mobilnih aplikacija za lojalnost. Cilj diplomskog rada je istražiti ulogu karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki na području Republike Hrvatske. U svrhu ostvarivanja cilja rada, provedeno je jednokratno empirijsko istraživanje na namjernom uzorku od 265 ispitanika. Osnovni alat istraživanja je anketni upitnik u digitalnom obliku kreiran pomoću Google obrasci. Rezultati istraživanja su otkrili kako su karakteristike mobilnih aplikacija za lojalnost poput složenosti, konzistentnosti i sveobuhvatnosti, učinkovitosti, jednostavnosti korištenja vrlo bitne u kontinuiranoj uporabi kod potrošača. S druge strane istraživanje je pokazalo kako potrošači ove aplikacije ne smatraju važnijima u odnosu na ostale aplikacije mobilne aplikacije Navedeno upućuje na zaključak kako mobilne aplikacije za lojalnost služe isključivo kao alat ostvarivanja pogodnosti bez prevelikog emocionalnog vezanja od strane potrošača. Rezultati istraživanja su indikativni, te se ne mogu generalizirati. Daljnja istraživanja se mogu usmjeriti na istraživanje dodatnih razloga korištenja takvih aplikacija i postojanje dodatnih drugih karakteristike koje imaju ulogu u izgradnji lojalnosti potrošača marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gradinščak, Sebastijan
Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gradinščak, S. (2023) 'Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gradin\v{s}\v{c}ak, Sebastijan}, year = {2023}, pages = {42}, keywords = {lojalnost, mobilne aplikacije za lojalnost, karakteristike mobilnih aplikacija za lojalnost, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki}, keyword = {lojalnost, mobilne aplikacije za lojalnost, karakteristike mobilnih aplikacija za lojalnost, lojalnost potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gradin\v{s}\v{c}ak, Sebastijan}, year = {2023}, pages = {42}, keywords = {loyalty, mobile applications for loyalty, characteristics of mobile applications for loyalty, consumer loyalty}, title = {The role of mobile application characteristics in building brand loyalty}, keyword = {loyalty, mobile applications for loyalty, characteristics of mobile applications for loyalty, consumer loyalty}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font