Pregled bibliografske jedinice broj: 1267100
Zadovoljstvo odgojno-obrazovnih djelatnika na otoku Braču korištenjem online platforme Loomen
Zadovoljstvo odgojno-obrazovnih djelatnika na otoku Braču korištenjem online platforme Loomen, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1267100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo odgojno-obrazovnih djelatnika na otoku
Braču korištenjem online platforme Loomen
(User satisfaction of the Loomen online platform
among the educational workers from the island of
Brač)
Autori
Martinić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
13.05
Godina
2021
Stranica
80
Mentor
Mate Juric
Ključne riječi
IKT ; LMS sustavi ; e-učenje ; odgojno-obrazovni djelatnici ; zadovoljstvo korisnika ; Loomen
(Information and Communications Technology (ICT) ; Learning Management Systems (LMS), e-learning ; education workers ; user satisfaction ; Loomen)
Sažetak
Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve aspekte društva, a samim time i na odgojno-obrazovni sustav. Upotreba informacijsko-komunikacijskih tehnologija postala je neodvojivi dio nastavnoga procesa. E-učenje, kao jedan od dometa informacijsko-komunikacijske tehnologije, pruža korisnicima mnogo prednosti. Uz svoje brojne prednosti, ali i nedostatke, ono se smatra imperativom suvremenoga obrazovanja. Sustavi za upravljanje učenjem (engl. Learning Management Systems – LMS) omogućavaju jednostavno planiranje, održavanje i izvođenje e-kolegija, prilagođavajući se tako krajnjem korisniku stvaranjem uvjeta za samostalno određivanje tijeka učenja, poučavanja i usavršavanja, a u konačnici i (samo)vrednovanje. Online platforma Loomen hrvatska je inačica sustava Moodle za primjenu elektroničkog učenja koja se često veže uz pripreme odgojno-obrazovnih djelatnika za reformu školstva. Cilj ovoga kvalitativno-kvantitativnog istraživanja bio je utvrditi razinu zadovoljstva odgojno-obrazovnih djelatnika korištenjem platforme Loomen Moodle uz ispitivanje upotrebljivosti sustava. Istraživanje je provedeno na uzorku od 86 ispitanika u šest osnovnih i tri srednje škole na otoku Braču upotrebom online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja su pokazali kako su odgojno-obrazovni djelatnici umjereno zadovoljni korištenjem platforme Loomen. Iz rezultata istraživanja proizlazi zaključak da je sustav upotrebljiv u određenoj mjeri te da su potrebna poboljšanja istoga kako bi se prilagodio mogućnostima i potrebama svojih korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti