Pregled bibliografske jedinice broj: 1266873
Usporedna analiza mentoriranja i kvalitete kliničke nastave u različitim sredinama na prijediplomskom studiju sestrinstva Hrvatskog katoličkog sveučilišta
Usporedna analiza mentoriranja i kvalitete kliničke nastave u različitim sredinama na prijediplomskom studiju sestrinstva Hrvatskog katoličkog sveučilišta // Glasnik HKLD, XXXII (2022), 4; 15-21 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1266873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedna analiza mentoriranja i kvalitete
kliničke nastave u različitim sredinama na
prijediplomskom studiju sestrinstva
Hrvatskog katoličkog sveučilišta
(Comparative Analysis of the Quality of Mentoring
and Clinical Practice in Different
Teaching Units of the Catholic University of
Croatia’s Nursing Undergraduate Program)
Autori
Mijoč, Vesna ; Čavić, Dalibor ; Čargo, Marin ; Čivljak, Marta
Izvornik
Glasnik HKLD (1330-657X) XXXII
(2022), 4;
15-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
edukacija ; klinička nastava ; kvaliteta ; medicinske sestre ; mentoriranje
(clinical instruction ; education ; mentoring ; nurses ; quality)
Sažetak
Klinička nastava najvažniji je dio edukacije studenata sestrinstva zbog čega ona obuhvaća više od polovine trajanja minimalnog osposobljavanja. Stoga klinička nastava treba biti visoke kvalitete kako bi se mogući propusti u radu medicinskih sestara sveli na minimum. Cilj ovog istraživanja bio je izmjeriti kvalitetu mentoriranja studenata prijediplomskog studija sestrinstva uz pomoć procjene razine zadovoljstva studenata kliničkom nastavom, te utvrditi utječe li mjesto održavanja nastave na razinu toga zadovoljstva. Istraživanje je provedeno u sklopu projekta „Razvoj novog modela stjecanja kliničkih vještina provedbom stručne prakse na studiju sestrinstva“. Rezultati su pokazali da je razina zadovoljstva studenata vrlo visoka te da ne postoji razlika u kvaliteti mentoriranja i kliničke nastave studenata sestrinstva u zdravstvenim ustanovama u gradu Zagrebu te manjim gradovima (Sisak i Karlovac). Redovito praćenje zadovoljstva studenata mentoriranjem i kvalitetom kliničke nastave važno je za unapređenje mentorskog procesa kao važnog mehanizma prijenosa znanja u obrazovanju budućih medicinskih sestara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biotehnologija u biomedicini (prirodno područje, biomedicina i zdravstvo, biotehničko područje)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb