Pregled bibliografske jedinice broj: 1266730
Matematika u istraživačko-spoznajnim aktivnostima u vrtiću
Matematika u istraživačko-spoznajnim aktivnostima u vrtiću, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1266730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematika u istraživačko-spoznajnim aktivnostima u
vrtiću
(Mathematics in science activities in kindergarten)
Autori
Pavlinić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2020
Stranica
41
Mentor
Blanuša Trošelj, Danijela
Ključne riječi
matematika, istraživačke aktivnosti, okruženje, uloga odgajatelja
(mathematics, research activities, environment, educetors role)
Sažetak
Urođena znatiželja i želja za znanjem usko su vezane uz istraživačke aktivnosti koje omogućavaju djetetu da što bolje shvati svijet koji ga okružuje. Razumijevanje matematičkih koncepata preduvjet je za sve istraživačke aktivnosti djeteta u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Odgajatelji preuzimaju važnu ulogu u razvoju matematičkih pojmova kod djece, no, često je matematika i "kamen spoticanja" rada odgajatelja. Igra i kvalitetna organizacija prostornog okruženja također preuzimaju veliku ulogu u razvoju matematičkih pojmova. Ovaj će se rad baviti promišljanjem što je sve matematika u ranoj i predškolskoj ustanovi, kako djeca usvajaju matematičke pojmove i koju ulogu u tome imaju odgajatelji te koje su pedagoške implikacije za razvoj početnih matematičkih pojmova u dječjem vrtiću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti