Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266700

Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE


Dobrača, Igor
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE // Digitalne tehnologije / Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 61-80


CROSBI ID: 1266700 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE
(Perception of the use of information and communication technologies among pupils of Primary school Juraj Dobrila Rovinj measured with the SELFIE tool)

Autori
Dobrača, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Digitalne tehnologije

Urednik/ci
Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2023

Raspon stranica
61-80

ISBN
978-953-377-010-9

Ključne riječi
COVID-19 ; digitalna zrelost ; e-škola ; samoevaluacija ; SELFIE
(COVID-19 ; digital maturity ; e-school ; self-evaluation ; SELFIE)

Sažetak
Cilj rada je dati pregled provedenog istraživanja kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE (eng.Self-reflection on Effective Learning by Fostering through Educational Technology) razvijenog od strane Europske komisije te obrazovnih stručnjaka i zaposlenika iz različitih europskih zemalja. Rad se temelji na analizi dostupne literature i provedenog istraživanja percepcije upotrebe informacijsko-komunikacijsko tehnologije od strane učenika predmetne nastave u OŠ Jurja Dobrile Rovinj tijekom školskih godina 2019./2020. i 2020./2021. putem alata SELFIE. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici često koriste digitalnu tehnologiju u školi i kod kuće za rješavanje školskih zadataka. Učenici percipiraju kako je digitalna tehnologija dostupna u školi te da se za tehničku pomoć mogu obratiti (profesoru, administratoru). Iako smatraju kako u školi uče o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu, nesigurni su u području vrednovanja informacija na internetu. Digitalnu tehnologiju koriste kod kuće za zabavne aktivnosti ali sudjeluju također i u izvanškolskim aktivnostima u kojima se tehnologija ne upotrebljava. Vrijednost istraživanja odlikuje se u usporedbi korištenja digitalne tehnologije za učenje i poučavanje tijekom online nastave za vrijeme pandemije COVID- 19 i nastave koja se provodila u obrazovnoj ustanovi. Dobiveni rezultati istraživanja mogu se koristiti u osnovnim školama za usporedbu i unaprjeđenje razine digitalne zrelosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Igor Dobrača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrača, Igor
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE // Digitalne tehnologije / Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 61-80
Dobrača, I. (2023) Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE. U: Ružić, M., Kadum, S. & Dumančić, M. (ur.) Digitalne tehnologije. Pula, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 61-80.
@inbook{inbook, author = {Dobra\v{c}a, Igor}, year = {2023}, pages = {61-80}, keywords = {COVID-19, digitalna zrelost, e-\v{s}kola, samoevaluacija, SELFIE}, isbn = {978-953-377-010-9}, title = {Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod u\v{c}enika O\v{S} Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE}, keyword = {COVID-19, digitalna zrelost, e-\v{s}kola, samoevaluacija, SELFIE}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Dobra\v{c}a, Igor}, year = {2023}, pages = {61-80}, keywords = {COVID-19, digital maturity, e-school, self-evaluation, SELFIE}, isbn = {978-953-377-010-9}, title = {Perception of the use of information and communication technologies among pupils of Primary school Juraj Dobrila Rovinj measured with the SELFIE tool}, keyword = {COVID-19, digital maturity, e-school, self-evaluation, SELFIE}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font