Pregled bibliografske jedinice broj: 1266700
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE // Digitalne tehnologije / Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 61-80
CROSBI ID: 1266700 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija upotrebe informacijsko-komunikacijskih
tehnologija kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj
mjerena alatom SELFIE
(Perception of the use of information and
communication
technologies among pupils of Primary school Juraj
Dobrila Rovinj
measured with the SELFIE tool)
Autori
Dobrača, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Digitalne tehnologije
Urednik/ci
Ružić, Maja ; Kadum, Sandra ; Dumančić, Mario
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2023
Raspon stranica
61-80
ISBN
978-953-377-010-9
Ključne riječi
COVID-19 ; digitalna zrelost ; e-škola ; samoevaluacija ; SELFIE
(COVID-19 ; digital maturity ; e-school ; self-evaluation ; SELFIE)
Sažetak
Cilj rada je dati pregled provedenog istraživanja kod učenika OŠ Jurja Dobrile Rovinj mjerena alatom SELFIE (eng.Self-reflection on Effective Learning by Fostering through Educational Technology) razvijenog od strane Europske komisije te obrazovnih stručnjaka i zaposlenika iz različitih europskih zemalja. Rad se temelji na analizi dostupne literature i provedenog istraživanja percepcije upotrebe informacijsko-komunikacijsko tehnologije od strane učenika predmetne nastave u OŠ Jurja Dobrile Rovinj tijekom školskih godina 2019./2020. i 2020./2021. putem alata SELFIE. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici često koriste digitalnu tehnologiju u školi i kod kuće za rješavanje školskih zadataka. Učenici percipiraju kako je digitalna tehnologija dostupna u školi te da se za tehničku pomoć mogu obratiti (profesoru, administratoru). Iako smatraju kako u školi uče o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu, nesigurni su u području vrednovanja informacija na internetu. Digitalnu tehnologiju koriste kod kuće za zabavne aktivnosti ali sudjeluju također i u izvanškolskim aktivnostima u kojima se tehnologija ne upotrebljava. Vrijednost istraživanja odlikuje se u usporedbi korištenja digitalne tehnologije za učenje i poučavanje tijekom online nastave za vrijeme pandemije COVID- 19 i nastave koja se provodila u obrazovnoj ustanovi. Dobiveni rezultati istraživanja mogu se koristiti u osnovnim školama za usporedbu i unaprjeđenje razine digitalne zrelosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti