Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266038

Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu


Milohanić, Valentina
Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu // Poučavanje povijesti, Vol. 1 (2022), 2; 139-143 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1266038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu
(Digital humanities: Digital education for cultural heritage)

Autori
Milohanić, Valentina

Izvornik
Poučavanje povijesti (2939-2373) Vol. 1 (2022), 2; 139-143

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
digitalna kulturna baština, e-tečaj, Europeana, scenarij poučavanja
(digital cultural heritage, e-course, Europeana, teaching scenario)

Sažetak
Članak donosi pregled e-tečaja Digitalno obrazovanje s kulturnom baštinom koji se odvijao od 28. ožujka do 11. svibnja 2022. godine na European Schoolnet, mreži za obrazovanje sa sjedištem u Bruxellesu. Sadržaj tečaja bio je podijeljen na pet modula u ukupnom trajanju od 25 sati. U sklopu prvog modula polaznici su istraživali što je kulturna baština i njezina važnost te je predstavljena Europeana - digitalizirana zbirka kulturne baštine nastala na inicijativu Europske unije 2008. godine. U drugom je modulu opisano kako pretraživati stranicu Europeana, kako ispravno imenovati autore kulturnih zapisa te koje su prednosti njezina korištenja u obrazovnim aktivnostima. Kroz sadržaj trećeg modula polaznici su istražili obrazovne alate i resurse Europeane kao što su Europeana učionica, Historiana, Transcribathon i članci. U četvrtom je modulu naglasak bio na scenarijima poučavanja koji uključuju Europeanine resurse i upotrebljavaju inovativne pedagoške metode. U završnom je modulu istaknuta važnost procjene i samoprocjene te su polaznici predali svoj scenarij poučavanja koji se temelji na resursima Europeane. Tečaj je omogućio nastavnicima da se upoznaju s platformom Europana te da osmisle scenarij poučavanja na temelju resursa s Europeane pritom koristeći digitalne alate i metode inovativnog poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Valentina Milohanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Milohanić, Valentina
Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu // Poučavanje povijesti, Vol. 1 (2022), 2; 139-143 (domaća recenzija, članak, stručni)
Milohanić, V. (2022) Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu baštinu. Poučavanje povijesti, Vol. 1 (2), 139-143.
@article{article, author = {Milohani\'{c}, Valentina}, year = {2022}, pages = {139-143}, keywords = {digitalna kulturna ba\v{s}tina, e-te\v{c}aj, Europeana, scenarij pou\v{c}avanja}, journal = {Pou\v{c}avanje povijesti}, volume = {Vol. 1}, number = {2}, issn = {2939-2373}, title = {Digitalna humanistika: Digitalno obrazovanje za kulturnu ba\v{s}tinu}, keyword = {digitalna kulturna ba\v{s}tina, e-te\v{c}aj, Europeana, scenarij pou\v{c}avanja} }
@article{article, author = {Milohani\'{c}, Valentina}, year = {2022}, pages = {139-143}, keywords = {digital cultural heritage, e-course, Europeana, teaching scenario}, journal = {Pou\v{c}avanje povijesti}, volume = {Vol. 1}, number = {2}, issn = {2939-2373}, title = {Digital humanities: Digital education for cultural heritage}, keyword = {digital cultural heritage, e-course, Europeana, teaching scenario} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font