Pregled bibliografske jedinice broj: 1265834
E-učenje za voditelje tečaja engleskog koji podučavaju osobe s blagim kognitivnim poremećajem uz pomoč pjesama
E-učenje za voditelje tečaja engleskog koji podučavaju osobe s blagim kognitivnim poremećajem uz pomoč pjesama // Neurologia Croatica 72 (Suppl. 1) / Šimić, Goran ; Mimica, Ninoslav (ur.).
Zagreb: Denona, 2023. str. 72-72 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1265834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje za voditelje tečaja engleskog koji podučavaju osobe s
blagim kognitivnim poremećajem uz pomoč pjesama
(E-learning for English course leaders who teach people with mild
cognitive disorder with the help of songs)
Autori
Radić, Krešimir ; Novosel, Dora ; Uzun, Suzana ; Kozumplik, Oliver ; Christakidou, Alexandra ; Makri, Marina ; Mimica, Ninoslav
Kolaboracija
Aristotle University of Thessaloniki
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Neurologia Croatica 72 (Suppl. 1)
/ Šimić, Goran ; Mimica, Ninoslav - Zagreb : Denona, 2023, 72-72
Skup
2. kongres Hrvatske Alzheimer alijanse s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 29.03.2023. - 01.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
blagi kognitivni poremećaj ; kognitivni pad ; prevencija demencije
(mild cognitive disorder ; cognitive decline ; dementia prevention)
Sažetak
Blagi kognitivni poremećaj (mild cognitive impairment, MCI) označava početak znakova neurodegenerativnih promjena koje mogu napredovati u demenciju.Rizik za taj daljnji razvoj može se smanjiti obrazovanjem, radnim aktivnostima i hobijima. Učenje stranog jezika dobar je način da se potakne kognitivna aktivnost, a tokom Erasmus+ edukativnog projekta koji vodi „Alzheimer Hellas“ i u kojem je partner Klinika za psihijatriju Vrapče, međunarodni konzorcij kreirao je i testirao metodu učenja engleskog uz pomoć engleskih pjesama za osobe s MCI-jem kojom se prevenira progresija simptoma, smanjuju simptomi depresije, adresira usamljenost i podiže kvaliteta života edukanata. U sklopu projekta izradili smo za nastavnike materijale za e-učenje i metodički vodič na hrvatskom jeziku koji sadrži postupke za vođenje lekcija engleskog, te ponudili navedene materijale hrvatskim stručnjacima na besplatno korištenje. Naše E-učenje za voditelje tečaja je u Hrvatskoj u prvom valu završilo 11 osoba. Na posteru ćemo prikazati rezultate evaluacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Klinika za psihijatriju Vrapče,
Sveučilište u Zagrebu