Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1265575

Uspješnost učenja o golosjemenjačama primjenom individualnog rada pomoću tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava


Miloloža, Tihana; Sabo, Nikolina; Katanić, Zorana; Žuna Pfeiffer, Tanja; Šag, Matej; Krstin, Ljiljana
Uspješnost učenja o golosjemenjačama primjenom individualnog rada pomoću tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava // Educatio biologiae, (2023), 9; 23-31 doi:10.32633/eb.9.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1265575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost učenja o golosjemenjačama primjenom individualnog rada pomoću tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava
(Efficacy of learning about gymnosperms by individual work using textual and audiovisual teaching tools)

Autori
Miloloža, Tihana ; Sabo, Nikolina ; Katanić, Zorana ; Žuna Pfeiffer, Tanja ; Šag, Matej ; Krstin, Ljiljana

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) (2023), 9; 23-31

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
individualni oblik rada ; nastavna sredstva ; rad na tekstu ; videozapis ; aktivno učenje
(individual form of work ; teaching aids ; reading text ; video ; active learning)

Sažetak
Suvremeni pristup učenju i poučavanju kao i korištenje aktivnih metoda učenja stavljaju studente u središte nastavnog procesa. Odabir metoda poučavanja ovisi o ishodima učenja, ali i o studentovim sposobnostima učenja određenim metodama. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postižu li studenti bolje rezultate učenja kada uče individualnim oblikom rada pomoću tekstualnih nastavnih sredstava ili kada uče istim oblikom rada, ali primjenom audiovizualnih nastavnih sredstava (videozapisa). Individualni oblik rada uz pomoć dva nastavna sredstva primijenjen je u nastavi studenata 2. godine Preddiplomskog sveučilišnog studija Biologija. Istraživanje se sastojalo od 3 etape. U prvoj etapi studenti su pisali inicijalnu provjeru znanja, u drugoj su etapi nasumično podijeljeni u dvije eksperimentalne grupe za obradu nastavne teme Golosjemenjače, od kojih je jedna grupa obradila nastavnu temu pomoću tekstualnih materijala, a druga gledajući videozapis. U trećoj etapi pisali su završnu provjeru znanja kako bi se evaluirala uspješnost u savladavanju gradiva. Oba primijenjena nastavna sredstva rezultirala su povećanim prosječnim brojem ostvarenih bodova, a između postignutih rezultata nisu utvrđene statistički značajne razlike. Navedeno ukazuje da su oba nastavna sredstva podjednako učinkovita u usvajanju nastavnog gradiva te da ih je potrebno više implementirati u visokoškolsku nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.hbd-sbc.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Miloloža, Tihana; Sabo, Nikolina; Katanić, Zorana; Žuna Pfeiffer, Tanja; Šag, Matej; Krstin, Ljiljana
Uspješnost učenja o golosjemenjačama primjenom individualnog rada pomoću tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava // Educatio biologiae, (2023), 9; 23-31 doi:10.32633/eb.9.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Miloloža, T., Sabo, N., Katanić, Z., Žuna Pfeiffer, T., Šag, M. & Krstin, L. (2023) Uspješnost učenja o golosjemenjačama primjenom individualnog rada pomoću tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava. Educatio biologiae, (9), 23-31 doi:10.32633/eb.9.3.
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Tihana and Sabo, Nikolina and Katani\'{c}, Zorana and \v{Z}una Pfeiffer, Tanja and \v{S}ag, Matej and Krstin, Ljiljana}, year = {2023}, pages = {23-31}, DOI = {10.32633/eb.9.3}, keywords = {individualni oblik rada, nastavna sredstva, rad na tekstu, videozapis, aktivno u\v{c}enje}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {10.32633/eb.9.3}, number = {9}, issn = {1849-6520}, title = {Uspje\v{s}nost u\v{c}enja o golosjemenja\v{c}ama primjenom individualnog rada pomo\'{c}u tekstualnih i audiovizualnih nastavnih sredstava}, keyword = {individualni oblik rada, nastavna sredstva, rad na tekstu, videozapis, aktivno u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Tihana and Sabo, Nikolina and Katani\'{c}, Zorana and \v{Z}una Pfeiffer, Tanja and \v{S}ag, Matej and Krstin, Ljiljana}, year = {2023}, pages = {23-31}, DOI = {10.32633/eb.9.3}, keywords = {individual form of work, teaching aids, reading text, video, active learning}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {10.32633/eb.9.3}, number = {9}, issn = {1849-6520}, title = {Efficacy of learning about gymnosperms by individual work using textual and audiovisual teaching tools}, keyword = {individual form of work, teaching aids, reading text, video, active learning} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font