Pregled bibliografske jedinice broj: 1264612
Korporativne strategije i razvoj konkurentnosti
Korporativne strategije i razvoj konkurentnosti, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1264612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativne strategije i razvoj konkurentnosti
(Corporation strategies and development od competitivness)
Autori
Marić, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
40
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
Korporativne strategije ; alternativne strategije ; konkuretske strategije
(Corporate strategies ; alternative strategies ; competitive strategies)
Sažetak
Korporativne su strategije jedna od bitnih aspekata pri osnivanju tj. uspostavljanju poduzeća na tržištu. Strategija je ono što omogućava poduzeću da se ustali na tržištu i da svojim poslovanjem, koje je zbog strategije različito, stekne konkurentsku prednost nad konkurencijom/ostalim poduzećima u industriji. Jednom kad se je dobra strategija implementirala, poduzeće treba nastojati usavršavati tu strategiju i prilagođavati ju konkurentima i tržištu tj. situacijama koje se odvijaju na tržištu. Tako se teško stečena konkurentska prednost zadržava u „posjedu“ poduzeća koje je bilo najažurnije. Konkurentska prednost pomaže poduzeću da se ono razlikuje od ostalih, a može biti implementirana na više načina. U ovom će se radu naglasiti uspostavljanje korporativne strategije – kako ju odabrati i najbolje prilagoditi uvjetima tržišta i zahtjevima i željama samog poduzeća, te kako konkurentskom prednošću stvoriti diverzifikaciju između vlastitog poduzeća i konkurenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport