Pregled bibliografske jedinice broj: 1264077
Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)
Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C), 2023., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1264077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja gramatike i gramatička
kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog
jezika i kulture (Model C)
(Grammar learning strategies and grammatical
competence of Croatian students of Ukrainian
language and culture (Model C))
Autori
Mirković, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.02
Godina
2023
Stranica
34
Mentor
Jajić Novogradec, Marina
Ključne riječi
ukrajinski jezik, strategije učenja, strategije učenja gramatike, gramatička kompetencija
(Ukrainian language, learning strategies, grammar learning strategies, grammatical competence)
Sažetak
Rad se bavi strategijama učenja gramatike i ovladavanjem gramatičkom kompetencijom kod hrvatskih osnovnoškolskih učenika ukrajinskog jezika. Rezultati istraživanja pokazali su da su društvene strategije učenja najzastupljenije strategije u nastavi Ukrajinskog jezika i kulture, dok se gramatička kompetencija učenika sporije razvija pod utjecajem različitih čimbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija