Pregled bibliografske jedinice broj: 1262589
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu/, 2021
CROSBI ID: 1262589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane
intervencije
(Assisted communication as a method of early
intervention)
Autori
Bohaček, Ana-Marija ; Car, Željka ; Čavužić Čajko, Jasminka ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Jagodić, Ines ; Jurjak, Maja ; Magušić, Ružica ; Milković, Marina ; Pinjatela, Renata ; Politano, Patricia ; Popčević, Klara ; Rodić Marušić, Ines ; Rosandić Grgić, Monika ; Šimleša, Sanja ; Tomić, Anamaria ; Škorvaga, Katarina ; Žilak, Matea
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu/
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
146
ISBN
978-953-8321-03-0
Ključne riječi
potpomognuta komunikacija, rana intervencija, digitalne tehnologije, ICT-AAC
(alternative and augmentative communication, early intervention, digital technologies, ICT-AAC)
Sažetak
Slijedeći inicijative Svjetske zdravstvene organizacije i obveze poštivanja Konvencije o pravima osoba s invaliditetom, te u skladu s Planom programskih aktivnosti Vlade Republike Hrvatske i UNICEF-a za razdoblje od 2017. do 2021. godine, Ured UNICEF-a za Hrvatsku pružio je podršku u provedbi programa Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu s razvojnim odstupanjima/teškoćama od 0. do 8. godine te tako pridonio jačanju kapaciteta stručnjaka koji rade u zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi te organizacijama civilnog društva za sustavnu primjenu potpomognute komunikacije u radu s djecom s razvojnim odstupanjima/teškoćama 0–8 godina. Provedbeni partner programa bio je Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. U program je bilo uključeno 148 stručnjaka koji su sudjelovanjem na edukacijama i mentoriranjima usvojili nova znanja i vještine vezane uz primjenu potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji. Drugi cilj programa odnosio se na unapređenje dostupnosti asistivne tehnologije za potpomognutu komunikaciju i primjerene podrške za djecu s razvojnim odstupanjima/teškoćama od 0 do 8 godina. Ovaj udžbenik je rezultat rada na opisanome programu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-1030/A0/06/001/002 - Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu od 0-8 godina s razvojnim odstupanjima/teškoćama (RAINT ICT-AAC) (Ivšac Pavliša, Jasmina, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(autor)
Marina Milković
(autor)
Ana-Marija Bohaček
(autor)
Matea Žilak
(autor)
Jasmina Ivšac Pavliša
(autor)
Sanja Šimleša
(autor)
Klara Popčević
(autor)
Željka Car
(autor)