Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262308

Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu


Banko, Patrik
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka


CROSBI ID: 1262308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu
(Thread-based objects modeling in Blender)

Autori
Banko, Patrik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija

Mjesto
Rijeka

Datum
21.07

Godina
2022

Stranica
33

Mentor
Beliga, Slobodan

Ključne riječi
3D modeliranje ; 3D model ; simulacija čestica ; modeliranje niti ; Blender ; fotorealizam ; krzno ; renderiranje ; osvjetljenje ; studijsko osvjetljenje ; označavanje raspodjele ; prototipiranje ; površinska mreža ; sjenčanje ; teksturiranje
(3d modelling ; 3D model ; particle simulation ; thread modeling ; Blender ; photorealism ; fur ; rendering ; illumination ; studio lighting ; allocation marking ; prototyping ; surface network ; shading ; texturing)

Sažetak
Tematika ovog rada je 3D modeliranje, točnije, područje 3D modeliranja koja se odnosi na korištenje sustava čestica (engl. Particles System), odnosno simulacije niti u programskom paketu Blender. Uz navedeno, u radu su korišteni i opisani neki osnovni koncepti poput osvjetljenja scene, sjenčanja, renderiranja i označavanja raspodjele (engl. Weight Paint) koji su korišteni u praktičnim primjerima. Primjena sustava čestica je u ovom radu prikazana krozmodeliranje čovjekove kose , životinjskog krzna, tj. konjske grive i vlati trave (biljke). Postupak kreiranja svih navedenih primjera u radu je detaljno objašnjen i popraćen odgovarajućim objašnjenjima te na kraju prikazan kao dio složenijeg 3D modela kako bi se praktično mogla vizualizirati i prikazati njegova funkcija, ali i vizualno ocijeniti realističnost načinjenog primjera. 3D modeliranje uz korištenje sustava čestica, čija je svrha simuliranje različitih događaja iz stvarnoga svijeta, omogućuje simuliranje stvarnih fizikalnih svojstva čime se postiže stvaranje različitih efekata koji znatno poboljšavaju kvalitetu i realističnost objekta na kojemu se ono vrši.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Profili:

Avatar Url Slobodan Beliga (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zir.nsk.hr zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Banko, Patrik
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Banko, P. (2022) 'Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Banko, Patrik}, year = {2022}, pages = {33}, keywords = {3D modeliranje, 3D model, simulacija \v{c}estica, modeliranje niti, Blender, fotorealizam, krzno, renderiranje, osvjetljenje, studijsko osvjetljenje, ozna\v{c}avanje raspodjele, prototipiranje, povr\v{s}inska mre\v{z}a, sjen\v{c}anje, teksturiranje}, title = {Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu}, keyword = {3D modeliranje, 3D model, simulacija \v{c}estica, modeliranje niti, Blender, fotorealizam, krzno, renderiranje, osvjetljenje, studijsko osvjetljenje, ozna\v{c}avanje raspodjele, prototipiranje, povr\v{s}inska mre\v{z}a, sjen\v{c}anje, teksturiranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Banko, Patrik}, year = {2022}, pages = {33}, keywords = {3d modelling, 3D model, particle simulation, thread modeling, Blender, photorealism, fur, rendering, illumination, studio lighting, allocation marking, prototyping, surface network, shading, texturing}, title = {Thread-based objects modeling in Blender}, keyword = {3d modelling, 3D model, particle simulation, thread modeling, Blender, photorealism, fur, rendering, illumination, studio lighting, allocation marking, prototyping, surface network, shading, texturing}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font