Pregled bibliografske jedinice broj: 1262308
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
CROSBI ID: 1262308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje objekata baziranih na niti u Blenderu
(Thread-based objects modeling in Blender)
Autori
Banko, Patrik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija
Mjesto
Rijeka
Datum
21.07
Godina
2022
Stranica
33
Mentor
Beliga, Slobodan
Ključne riječi
3D modeliranje ; 3D model ; simulacija čestica ; modeliranje niti ; Blender ; fotorealizam ; krzno ; renderiranje ; osvjetljenje ; studijsko osvjetljenje ; označavanje raspodjele ; prototipiranje ; površinska mreža ; sjenčanje ; teksturiranje
(3d modelling ; 3D model ; particle simulation ; thread modeling ; Blender ; photorealism ; fur ; rendering ; illumination ; studio lighting ; allocation marking ; prototyping ; surface network ; shading ; texturing)
Sažetak
Tematika ovog rada je 3D modeliranje, točnije, područje 3D modeliranja koja se odnosi na korištenje sustava čestica (engl. Particles System), odnosno simulacije niti u programskom paketu Blender. Uz navedeno, u radu su korišteni i opisani neki osnovni koncepti poput osvjetljenja scene, sjenčanja, renderiranja i označavanja raspodjele (engl. Weight Paint) koji su korišteni u praktičnim primjerima. Primjena sustava čestica je u ovom radu prikazana krozmodeliranje čovjekove kose , životinjskog krzna, tj. konjske grive i vlati trave (biljke). Postupak kreiranja svih navedenih primjera u radu je detaljno objašnjen i popraćen odgovarajućim objašnjenjima te na kraju prikazan kao dio složenijeg 3D modela kako bi se praktično mogla vizualizirati i prikazati njegova funkcija, ali i vizualno ocijeniti realističnost načinjenog primjera. 3D modeliranje uz korištenje sustava čestica, čija je svrha simuliranje različitih događaja iz stvarnoga svijeta, omogućuje simuliranje stvarnih fizikalnih svojstva čime se postiže stvaranje različitih efekata koji znatno poboljšavaju kvalitetu i realističnost objekta na kojemu se ono vrši.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Profili:
Slobodan Beliga
(mentor)