Pregled bibliografske jedinice broj: 1260290
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije // Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko (ur.).
Čakovec: Vimal Akademija, 2023. str. 166-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1260290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske
županije
Autori
Rončević, Ante ; Ličanin, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“
/ Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko - Čakovec : Vimal Akademija, 2023, 166-179
Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 24.11.2022. - 25.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni marketing ; vinarski sektor ; marketing vina ; Međimurje
(digital marketing ; wine sector ; wine marketing ; Međimurje)
Sažetak
U radu se prikazuje zastupljenost vinara Međimurske županije na vlastitim mrežnim stranicama i društvenim mrežama te primjena digitalnog marketinga i stavovi međimurskih vinara o digitalnom marketingu. Radom se u korelaciju stavlja prisutnost međimurskih vinara u digitalnim kanalima komunikacije i uspješnost u izgradnji imidža i plasmanu proizvoda. Izdvojen je primjer međimurskog brenda vina Pušipel i Međimurske vinske ceste kao turističkih proizvoda. Analizira se njihov doprinos kreiranju renomea vinara koji su učlanjeni na Međimursku vinsku cestu i Međimurja kao vinarske turističke regije. Metodom ankete provedeno je istraživanje u dvije faze. Istraživanjem je obuhvaćeno dvanaest vinara u prvoj i šest vinara u drugoj fazi istraživanja, od ukupno dvadeset i šest vinara registriranih u sustavu Međimurske vinske ceste. Kao zaključak može se istaknuti da je manji dio međimurskih vinara orijentiran na korištenje digitalnih alata u svrhu izravnog, brzog pristupa korisnicima i kupcima. Zaključuje se da postoji pozitivna veza između digitalnog marketinga i uspješnosti dijela međimurskih vinara u izgradnji prepoznatljivosti. Vrednujući globalni doseg, izravnu dostupnost korisnicima i opseg ulaganja, dio međimurskih vinara razumije važnost digitalnog marketinga. Kod dijela međimurskih vinara postoji prostor za osnaživanje u području digitalnog marketinga i digitalnog okruženja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti