Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1260290

Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije


Rončević, Ante; Ličanin, Aleksandra
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije // Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko (ur.).
Čakovec: Vimal Akademija, 2023. str. 166-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1260290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije

Autori
Rončević, Ante ; Ličanin, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko - Čakovec : Vimal Akademija, 2023, 166-179

Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 24.11.2022. - 25.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing ; vinarski sektor ; marketing vina ; Međimurje
(digital marketing ; wine sector ; wine marketing ; Međimurje)

Sažetak
U radu se prikazuje zastupljenost vinara Međimurske županije na vlastitim mrežnim stranicama i društvenim mrežama te primjena digitalnog marketinga i stavovi međimurskih vinara o digitalnom marketingu. Radom se u korelaciju stavlja prisutnost međimurskih vinara u digitalnim kanalima komunikacije i uspješnost u izgradnji imidža i plasmanu proizvoda. Izdvojen je primjer međimurskog brenda vina Pušipel i Međimurske vinske ceste kao turističkih proizvoda. Analizira se njihov doprinos kreiranju renomea vinara koji su učlanjeni na Međimursku vinsku cestu i Međimurja kao vinarske turističke regije. Metodom ankete provedeno je istraživanje u dvije faze. Istraživanjem je obuhvaćeno dvanaest vinara u prvoj i šest vinara u drugoj fazi istraživanja, od ukupno dvadeset i šest vinara registriranih u sustavu Međimurske vinske ceste. Kao zaključak može se istaknuti da je manji dio međimurskih vinara orijentiran na korištenje digitalnih alata u svrhu izravnog, brzog pristupa korisnicima i kupcima. Zaključuje se da postoji pozitivna veza između digitalnog marketinga i uspješnosti dijela međimurskih vinara u izgradnji prepoznatljivosti. Vrednujući globalni doseg, izravnu dostupnost korisnicima i opseg ulaganja, dio međimurskih vinara razumije važnost digitalnog marketinga. Kod dijela međimurskih vinara postoji prostor za osnaživanje u području digitalnog marketinga i digitalnog okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ante Rončević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada vimal.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Ante; Ličanin, Aleksandra
Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije // Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Barišić, Petra ; Požega, Željko ; Penezić, Nenad ; Koščak, Marko (ur.).
Čakovec: Vimal Akademija, 2023. str. 166-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rončević, A. & Ličanin, A. (2023) Digitalni marketing u vinarskom sektoru Međimurske županije. U: Jurakić, M., Barišić, P., Požega, Ž., Penezić, N. & Koščak, M. (ur.)Zbornik radova – 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Edukacija kao ključni faktor održivog i odgovornog razvoja ruralnog područja“.
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Li\v{c}anin, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {166-179}, keywords = {digitalni marketing, vinarski sektor, marketing vina, Me\djimurje}, title = {Digitalni marketing u vinarskom sektoru Me\djimurske \v{z}upanije}, keyword = {digitalni marketing, vinarski sektor, marketing vina, Me\djimurje}, publisher = {Vimal Akademija}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Ante and Li\v{c}anin, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {166-179}, keywords = {digital marketing, wine sector, wine marketing, Me\djimurje}, title = {Digitalni marketing u vinarskom sektoru Me\djimurske \v{z}upanije}, keyword = {digital marketing, wine sector, wine marketing, Me\djimurje}, publisher = {Vimal Akademija}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font