Pregled bibliografske jedinice broj: 1259017
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece // Znanstveno-stručna konferencija/Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/8. i 9. siječnja 2015. godine/Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti/Ulica cara Hadrijana 10, Osijek/Sažetci izlaganja / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 52-52 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1259017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece
(Music as a Means of Education for Roma Children)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Znanstveno-stručna konferencija/Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/8. i 9. siječnja 2015. godine/Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti/Ulica cara Hadrijana 10, Osijek/Sažetci izlaganja
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 52-52
ISBN
978-953-6965-34-2
Skup
Položaj Roma u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
neformalno obrazovanje ; glazba ; romska djeca ; socijalna prilagođenost
(non-formal education ; music ; Roma children ; social adaptation)
Sažetak
Značaj neformalnog obrazovanja postao je veoma velik, tako da ono ima iznimno važnu ulogu u današnjem vremenu stalnih i brzih promjena u globalnom svijetu življenja i poslovanja. UNESCO- ova definicija neformalnog obrazovanja svodi pojam neformalnog obrazovanja na organiziranu edukativnu djelatnost van formalnog sustava koja ima za svrhu zadovoljiti potrebe korisnika, ali i ciljeve učenja. Prednosti glazbenog obrazovanja djece nebrojene su: od dokazanih pozitivnih djelovanja na kognitivne funkcije i pamćenje, glazbeno obrazovanje pridonosi i boljoj socijalnoj prilagođenosti. Stoga se glazbeno obrazovanje kao doprinos nacionalnom programu za Rome nameće kao logično, a njegovo organiziranje u vidu različitih aktivnosti neformalnog obrazovanja najbolje primjenjivo. Ovaj rad opisuje rad i angažiranje poljske glazbenice Romskih korijena Malgorzate Maggie Babiarz – Megitze ; njezino uspješno spajanje romskog glazbenog naslijeđa s modernim očekivanjima zapadnjačke glazbe te trud da radionicama za djecu pruži nadu i mogućnost za kvalitetniji život Roma u Poljskoj. U radu je komentiran način njezina rada te moguće primjene kao primjer dobre prakse koji bi se sigurno mogao uspješno primijeniti u romskim zajednicama i u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Objavljeni su sažeci na hrvatskom i engleskom
jeziku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-ESF-IPA4.1.2.2.02.01.c31 - Unaprjeđenje položaja djece Roma u odgoju i obrazovanju u Baranji (RO-ufos-luna-MI) (Mlinarević, Vesnica, EK - IPA IV – Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav – Europeaid/131319/M/ACT/HR) ( CroRIS)
Profili:
Ana Popović
(autor)