Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1257106

Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah


Ukas, Ante
Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1257106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah
(Contrastive Analysis of Digital Marketing Vocabulary in Croatian and Russian Language)

Autori
Ukas, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.06

Godina
2022

Stranica
51

Mentor
Barčot, Branka

Ključne riječi
jazykovoe zaimstvovanie ; cifrovoj marketing ; marketing c social'nyh setjah ; adaptacija zaimstvovanij
(language borrowing ; internet marketing ; social media marketing ; loanword adaptations)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je kontrastivna analiza leksika digitalnog marketinga u hrvatskom i ruskom jeziku, provedena na temelju odabranih riječi iz Nacionalnog korpusa ruskog jezika (НКРЯ) i Hrvatskog mrežnog korpusa (hrWaC). U oba slavenska jezika leksik iz područja digitalnog marketinga dolazi isključivo iz engleskog jezika, prvenstveno u obliku izravnih posuđenica ili kalkova. U teorijskom dijelu rada razmotrena je povijest posuđivanja anglizama u ruskom jeziku, a potom i karakteristike i uzroci međujezičnog posuđivanja. Opisani su i načini tvorbe anglizama u ruskome, a najveći dio teorijskog dijela posvećen je vrstama adaptacije posuđenica: fonetske, grafičke, gramatičke i semantičke adaptacije. Osim toga, teorijski je opisan i rječotvorni (derivacijski) potencijal i derivacijska aktivnost engleskih posuđenica u ruskom jeziku. Na kraju teorijskog dijela objašnjena je razlika između pojmova digitalni marketing i internetski marketing, a detaljnije je objašnjeno i potpodručje digitalnog marketinga, marketing na društvenim mrežama, iz kojeg je preuzeto 10 parova analiziranih posuđenica. Teorijа je u istraživačkom dijelu diplomskog rada primijenjena na pojmove u hrvatskom i ruskom jeziku. U istraživačkom dijelu analizirani su parovi posuđenica, točnije razina adaptacije i derivacijske aktivnosti, kao i njihova korpusna frekventnost u Nacionalnom korpusu ruskog jezika (НКРЯ) i Hrvatskom mrežnom korpusu (hrWaC).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branka Barčot (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dabar.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ukas, Ante
Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah, 2022., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Ukas, A. (2022) 'Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ukas, Ante}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {jazykovoe zaimstvovanie, cifrovoj marketing, marketing c social'nyh setjah, adaptacija zaimstvovanij}, title = {Sopostavitel'nyj analiz leksiki cifrovogo marketinga v horvatskom i russkom jazykah}, keyword = {jazykovoe zaimstvovanie, cifrovoj marketing, marketing c social'nyh setjah, adaptacija zaimstvovanij}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ukas, Ante}, year = {2022}, pages = {51}, keywords = {language borrowing, internet marketing, social media marketing, loanword adaptations}, title = {Contrastive Analysis of Digital Marketing Vocabulary in Croatian and Russian Language}, keyword = {language borrowing, internet marketing, social media marketing, loanword adaptations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font