Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256805

Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj


Kos, Leona
Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj
(Digital advertising and Community management for trade market in Croatia)

Autori
Kos, Leona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
23.04

Godina
2019

Stranica
52

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
community menadžment ; facebook ; oglašavanje ; proaktivnost
(community menagment ; facebook ; advertising ; proactivity)

Sažetak
Društvene mreže postale su vrlo bitan kanal komunikacije s krajnjim klijentima, u konkretnom slučaju kupcima. Upravo stoga sva ona poduzeća koja žele ostvariti dobre marketinške i prodajne rezultate svoje poslovanje unapređuju upravo tim putem. Community menadžment ili skraćeno CM predstavlja komunikaciju koja je dobro osmišljena te prilagođena individualnim potrebama svakog pojedinog klijenta. Cilj je stvaranje pozitivnog kao i prepoznatljivog imidža brenda, u konkretnom slučaju trgovačkog poduzeća kao i unaprijeđenije poslovanja kao krajnji cilj. Može se reći kako community menadžment predstavlja određenu korisničku podršku s obzirom da je community menadžer onaj koji mora stajati na raspolaganju svim korisnicima i to za sva postavljena pitanja te u bilo koje vrijeme. Nužno je istaknuti kako se mogu izlučiti i tri temeljna zlatna pravila i to neprestano praćenje svega što se nalazi na društvenim mrežama, aktivna participacija na društvenim mrežama te animiranje korisnika. Temeljni cilj rada je istražiti pojam community menadžmenta na društvenim mrežama, konkretno Facebooka, najpopularnijih hrvatskih trgovačkih lanaca, tj. Konzuma, Kauflanda i Lidla. Nužno je uočiti koje su glavne karakteristike community menadžmenta, a u tu svrhu provelo se i anketno istraživanje. Na temelju anketnog istraživanja utvrđeno je kako su potrebne promjene u segmentu community menadžmenta trgovačkih poduzeća. Nužno je istaknuti kako je upoznatost populacije s pojmom community menadžmenta dostatna, no zadovoljstvo istim na primjeru komunikacije putem društvene mreže Facebook nije zadovoljavajuće te se mora poraditi na proaktivnosti i kreativnosti sadržaja koji se plasiraju putem navedene platforme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kos, Leona
Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Kos, L. (2019) 'Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos, Leona}, year = {2019}, pages = {52}, keywords = {community menad\v{z}ment, facebook, ogla\v{s}avanje, proaktivnost}, title = {Digitalno ogla\v{s}avanje i Community management na primjeru trgova\v{c}kih lanaca u Republici Hrvatskoj}, keyword = {community menad\v{z}ment, facebook, ogla\v{s}avanje, proaktivnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kos, Leona}, year = {2019}, pages = {52}, keywords = {community menagment, facebook, advertising, proactivity}, title = {Digital advertising and Community management for trade market in Croatia}, keyword = {community menagment, facebook, advertising, proactivity}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font