Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256755

Marketing na društvenim mrežama


Špoljarić, Paula
Marketing na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing na društvenim mrežama
(Marketing on social networks)

Autori
Špoljarić, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
26.02

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
marketing ; društvene mreže ; internet ; oglašavanje
(marketing ; social networks ; internet ; advertising)

Sažetak
Marketing na društvenim mrežama je posljednjih godina sve popularniji i sve se više razvija, a u ovom radu su pojašnjeni osnovni pojmovi kao što su marketing, marketinški splet koji možemo smatrati temeljima marketinga te marketinške strategije, zatim su objašnjeni pojmovi interneta i društvenih mreža u smislu komunikacijskih kanala kojima možemo poslati marketinšku poruku ciljanoj skupini. Prikazani su načini oglašavanja preko najpopularnijih društvenih mreža. Provedeno je i istraživanje o stavovima studenata Sveučilišta Sjever o oglašavanju na društvenim mrežama. U istraživanju možemo zaključiti da je mišljenje studenata negativno i da društvene mreže gube popularnost zbog prezasićenosti oglasima. Društvene mreže imaju velik potencijal u oglašavanju i važno ih je pametno iskoristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Avatar Url Paula Špoljarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Špoljarić, Paula
Marketing na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Špoljarić, P. (2018) 'Marketing na društvenim mrežama', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}poljari\'{c}, Paula}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internet, ogla\v{s}avanje}, title = {Marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internet, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}poljari\'{c}, Paula}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {marketing, social networks, internet, advertising}, title = {Marketing on social networks}, keyword = {marketing, social networks, internet, advertising}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font