Pregled bibliografske jedinice broj: 1256755
Marketing na društvenim mrežama
Marketing na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing na društvenim mrežama
(Marketing on social networks)
Autori
Špoljarić, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.02
Godina
2018
Stranica
44
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
marketing ; društvene mreže ; internet ; oglašavanje
(marketing ; social networks ; internet ; advertising)
Sažetak
Marketing na društvenim mrežama je posljednjih godina sve popularniji i sve se više razvija, a u ovom radu su pojašnjeni osnovni pojmovi kao što su marketing, marketinški splet koji možemo smatrati temeljima marketinga te marketinške strategije, zatim su objašnjeni pojmovi interneta i društvenih mreža u smislu komunikacijskih kanala kojima možemo poslati marketinšku poruku ciljanoj skupini. Prikazani su načini oglašavanja preko najpopularnijih društvenih mreža. Provedeno je i istraživanje o stavovima studenata Sveučilišta Sjever o oglašavanju na društvenim mrežama. U istraživanju možemo zaključiti da je mišljenje studenata negativno i da društvene mreže gube popularnost zbog prezasićenosti oglasima. Društvene mreže imaju velik potencijal u oglašavanju i važno ih je pametno iskoristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica