Pregled bibliografske jedinice broj: 1256663
Vizualna komunikacija prikrivenog oglašavanja kroz filmsku umjetnost
Vizualna komunikacija prikrivenog oglašavanja kroz filmsku umjetnost, 2017., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna komunikacija prikrivenog oglašavanja kroz
filmsku umjetnost
(Visual communication of hidden advertising through
the film art)
Autori
Gašljević, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
01.02
Godina
2017
Stranica
50
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
komunikacijsko manipuliranje ; filmska komunikacija ; persuazija ; propaganda ; prikriveno oglašavanje,
(communication handling ; motion picture communication ; persuasion ; advertising ; product placement)
Sažetak
Ovaj se rad bavi filmom i jednom od njegovih važnijih uloga u komunikaciji, a riječ je o prikrivenom oglašavanju. Film je istovremeno umjetnost, zabava, poruka i sredstvo za prenošenje poruka. Film educira, stvara, utječe ili mijenja stavove i mišljenja, a u novije vrijeme film se može promatrati i kao oglasni prostor. Zbog velikog potencijala, on je postao jedno od najboljih sredstava kroz koje se lako i jednostavno promoviraju različiti brandovi. Proces proizvodnje filma postao je znatno skuplji nego što je to bilo u prošlosti, a napretkom tehnologije, načina snimanja filmova i efekata, ne čudi što se produkcijske kuće okreću oglašavanju kao jednom od modela s kojim će financirati troškove nastanka filma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti