Pregled bibliografske jedinice broj: 1256350
Analiza recentnih rezultata samoprocjene digitalnih kompetencija visokoškolskih nastavnika u Hrvatskoj
Analiza recentnih rezultata samoprocjene digitalnih kompetencija visokoškolskih nastavnika u Hrvatskoj, 2023. (izvještaj).
CROSBI ID: 1256350 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza recentnih rezultata samoprocjene digitalnih
kompetencija visokoškolskih nastavnika u Hrvatskoj
(Analysis of the recent results of the self-
assessment of digital competences of higher
education teachers in Croatia)
Autori
Luić, Ljerka ; Rončević, Ante
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2023
Ključne riječi
digitalne kompetencije ; visokoškolski nastavnik : samoprocjena ; SELFIEforTEACHERS ; European Commission
(digital competences ; higher education teacher : self-assessment ; SELFIEforTEACHERS ; European Commission)
Sažetak
Izvještaj „Analiza recentnih rezultata samoprocjene digitalnih kompetencija visokoškolskih nastavnika u Hrvatskoj“ izrađen je na temelju znanstvenog istraživanja provedenog u okviru projekta „Digitalna.hr – Tematske mreže za društveno-ekonomski razvoj te promicanje socijalnog dijaloga u kontekstu unapređivanja uvjeta rada“. Znanstveno istraživanje provedeno je u periodu 15.02. do 30.03.2022. godine. U istraživanju je sudjelovalo 75 visokoškolskih institucija i 411 visokoškolskih nastavnika. Svrha istraživanja bila je usmjerena na kreiranje preporuka i smjernica vezanih uz strukturiranje programa cjeloživotnog obrazovanja visokoškolskih nastavnika u području digitalnih kompetencija i s njima povezanih kriterija napredovanja. Rezultati istraživanja predstavljeni su na 55. (tematskoj) sjednici Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskoga sabora „Digitalne kompetencije visokoškolskih nastavnika“ održanoj hibridno 22. veljače 2023. godine. U radu tematske sjednice uz saborske zastupnike članove Odbora i vanjske članove Odbora, sudjelovali su i predstavnici: Ministarstva znanosti i obrazovanja, CARNET-a, SRCE-a, Nacionalnog vijeća za znanost, visoko obrazovanje i tehnološki razvoj, Agencije za mobilnost i programe Europske unije, Agencije za znanost i visoko obrazovanje, Hrvatske gospodarske komore te predstavnici članica Mreže za razvoj digitalne pismenosti, Telecentar-a i Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Rasprava je polučila zaključke koji bi tentativno mogli doprinijeti osnaživanju digitalnih kompetencija visokoškolskih nastavnika i kreiranju nacionalnih sveučilišnih, znanstvenih i umjetničkih kriterija odnosno nacionalnih veleučilišnih kriterija za izbor u znanstveno- nastavna i nastavna zvanja i radna mjesta sukladno Zakonu o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (Narodne novine, broj 119/22).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
--UP.04.2.1.06.0055 - Tematske mreže za društveno-ekonomski razvoj te promicanje socijalnog dijaloga u kontekstu unapređivanja uvjeta rada (digitalna.hr) (Luić, Ljerka; Bejaković, Predrag; Žajdela Hrustek, Nikolina; Jagušt, Tomislav; Balen, Hrvoje) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica