Pregled bibliografske jedinice broj: 1256058
Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o.
Vizualno komuniciranje kao sastavnica korporativnih odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Plinacro d.o.o., 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualno komuniciranje kao sastavnica
korporativnih odnosa s javnostima na primjeru
tvrtke Plinacro d.o.o.
(Visual communication as a component of corporative
visual communications - case study Plinacro Ltd.)
Autori
Grbavac, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.02
Godina
2018
Stranica
75
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
Komunikacija ; vizualna komunikacija ; korporativni odnosi s javnostima ; korporativni identitet ; vizualni identitet korporacije
(communicate ; visual communication ; corporate public relations ; corporate identity ; corporate visual identity)
Sažetak
Komunikacija je pojam koji ima niz definicija, ovisno o grani znanosti koja ga pokušava definirati. Dakako, to je proces u kojemu pošiljatelj kodira poruku, šalje ju putem kanala primatelju poruke koji ju dekodira. Možemo reći da je uspostavljena komunikacija tj. da je komunikacija uspješna ukoliko su sve strane primile i shvatile poruku. Vizualna komunikacija za razmjenu informacija koristi oko kao primarni alat, a izraze lica, govor tijela i svaki drugi format kojim se na neverbalni način može prenijeti poruka, koristi kao medij. Koristeći se i medijima vizualne komunikacije korporativni odnosi s javnostima tvore korporativni identitet tj. osobnost organizacije koja se ogleda kroz prizmu ponašanja, vrijednosti, poruka i svih drugih planiranih, namjernih, neplaniranih i nenamjernih aktivnosti organizacije.Identitet korporacije čini ukupnost elemenata kojima komuniciramo prema svojim javnostimai to verbalnim identitetom (imenom i sloganom) i vizualnim identitetom (logo, sustav boja i odabir tipografije), kao najuočljivijim predstavnicima korporacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica