Pregled bibliografske jedinice broj: 1256056
Subliminalne poruke u oglašavanju
Subliminalne poruke u oglašavanju, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Subliminalne poruke u oglašavanju
(Subliminal messages in advertising)
Autori
Florijanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.02
Godina
2021
Stranica
60
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
subliminalne poruke ; marketing ; reklame ; podsvijest ; potrošač ; oglašavanje
(subliminal massages ; marketing ; commercials ; subconscionus, advertising ; consumer)
Sažetak
Subliminalne poruke predstavljaju mogućnost utjecaja na ljudske misli i osjećaje kroz filmove, glazbu, reklame i slične podražaje bez znanja osobe na koju ti podražaji utječu. Postoji mnogo poznatih kompanija koje koriste upravo subliminalne tj. skrivene poruke u svrhu promocije svojih proizvoda i usluga. Ljudi ih ne mogu svjesno registrirati ni reagirati na njih jer su najčešće planirano umetnute u neki sadržaj koji našem svjesnom umu odvlači pažnju. Naša podsvijest ipak radi u pozadini i šalje nam poruke o informacijama koje je nedavno primila. Ponekad ne razumijemo da ideja koja nam je pala na um nije naša, nego se možda radi o namještenom marketinškom triku. Možemo reći da su subliminalne poruke neka vrsta manipulacije ljudima modernog doba. Mnoga istraživanja dokazala su da se na taj način može utjecati na ljudsko promišljanje, iako ima mnogo neistomišljenika. Zbog sve većeg prisustva medija u našim životima, subliminalne poruke se sve više pojavljuju u našoj svakodnevici. Cilj ovog rada je definirati ulogu subliminalnih poruka u oglašavanju i kroz provedeno istraživanje prikazati koliko su potrošači svjesni o subliminalnim porukama prilikom oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti