Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1255872

Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke


Matić, Melita
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1255872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke
(Corporate visual communication with the public on example of Erste Bank)

Autori
Matić, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
03.03

Godina
2021

Stranica
43

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
vizualna ; korporativna ; komunikacija ; logo ; imidž
(visual ; corporate ; communicate ; logo ; image)

Sažetak
Korporativna komunikacija temelj je svake tvrtke koja misli ozbiljno poslovati i stvarati kvalitetne odnose. Kako bi se došlo do spomenutog cilja potrebno je planirati i razviti sve oblike komunikacije koje jedna tvrtka može kreirati. Uz ovakav plan sastavni dio te komunikacije je vizualna komunikacija koja se sa svojim izgledom i logom predstavlja javnostima i putem spomenutog stvara kontakte i dogovara poslovanje. Kako jedna fotografija govori kao tisuću riječi tako se tome mora i posvetiti. Današnji korisnici vrlo su probirljivi i očekuju više nego itko, a da im se u tome zadovolje i njihove potrebe. Da bi se svemu tome moglo konkurirati potreban je veliki angažman u svim oblicima, a tako i u vizualnoj komunikaciji. Na spomenuti način posluje i Erste banka koja je vrlo ozbiljan konkurent na tržištu i vodi računa o svim potrebnim komunikacijskim kanalima. U ovom radu provedeno je istraživanje pod temom „Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke“ na uzorku od 205 dobrovoljnih ispitanica i ispitanika koji su dobiveni distribuiranjem upitnika putem web stranice. Postavljene su hipoteze o web stranici, o vizualnoj komunikaciji, korisnosti i koliziji, te su sve tri hipoteze ujedno i potvrđene. Sve to ukazuje na to da Erste banka posluje na zavidnoj razini, te da su korisnici i posjetitelji zadovoljni u odnosu na vizualnu i drugu komunikaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matić, Melita
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Matić, M. (2021) 'Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Melita}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {vizualna, korporativna, komunikacija, logo, imid\v{z}}, title = {Korporativno vizualno komuniciranje s javno\v{s}\'{c}u na primjeru Erste banke}, keyword = {vizualna, korporativna, komunikacija, logo, imid\v{z}}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Melita}, year = {2021}, pages = {43}, keywords = {visual, corporate, communicate, logo, image}, title = {Corporate visual communication with the public on example of Erste Bank}, keyword = {visual, corporate, communicate, logo, image}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font