Pregled bibliografske jedinice broj: 1255872
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1255872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na
primjeru Erste banke
(Corporate visual communication with the public on
example of Erste Bank)
Autori
Matić, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
03.03
Godina
2021
Stranica
43
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
vizualna ; korporativna ; komunikacija ; logo ; imidž
(visual ; corporate ; communicate ; logo ; image)
Sažetak
Korporativna komunikacija temelj je svake tvrtke koja misli ozbiljno poslovati i stvarati kvalitetne odnose. Kako bi se došlo do spomenutog cilja potrebno je planirati i razviti sve oblike komunikacije koje jedna tvrtka može kreirati. Uz ovakav plan sastavni dio te komunikacije je vizualna komunikacija koja se sa svojim izgledom i logom predstavlja javnostima i putem spomenutog stvara kontakte i dogovara poslovanje. Kako jedna fotografija govori kao tisuću riječi tako se tome mora i posvetiti. Današnji korisnici vrlo su probirljivi i očekuju više nego itko, a da im se u tome zadovolje i njihove potrebe. Da bi se svemu tome moglo konkurirati potreban je veliki angažman u svim oblicima, a tako i u vizualnoj komunikaciji. Na spomenuti način posluje i Erste banka koja je vrlo ozbiljan konkurent na tržištu i vodi računa o svim potrebnim komunikacijskim kanalima. U ovom radu provedeno je istraživanje pod temom „Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke“ na uzorku od 205 dobrovoljnih ispitanica i ispitanika koji su dobiveni distribuiranjem upitnika putem web stranice. Postavljene su hipoteze o web stranici, o vizualnoj komunikaciji, korisnosti i koliziji, te su sve tri hipoteze ujedno i potvrđene. Sve to ukazuje na to da Erste banka posluje na zavidnoj razini, te da su korisnici i posjetitelji zadovoljni u odnosu na vizualnu i drugu komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti