Pregled bibliografske jedinice broj: 1255483
UX (Korisničko iskustvo) prije i tijekom epidemije COVID-19
UX (Korisničko iskustvo) prije i tijekom epidemije COVID-19, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1255483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UX (Korisničko iskustvo) prije i tijekom epidemije
COVID-19
(UX (User Experience) before and during the COVID-19
epidemic)
Autori
Asturić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2020
Stranica
46
Mentor
Tajana Koren Ivančević
Ključne riječi
korisničko iskustvo, UX, dizajn proizvoda, COVID-19
(user experience, UX, product design, COVID-19)
Sažetak
Korisničko iskustvo (UX) je područje o kojem ovisi hoće li korisnik ponovno koristiti određeni proizvod te je, na neki način, baza profita firme koja proizvod plasira na tržište. Tijekom karantene uzrokovane epidemijom COVID-19, dalo se primijetiti da se ljudi, odnosno korisnici, drugačije ponašaju u ovakvim kriznim situacijama, odnosno na drugačiji način donose odluke o kupnji proizvoda. Korisnici su počeli manijakalno stvarati zalihe namirnica te pritom nisu obraćali pažnju na dizajn proizvoda niti njegov brend kao prije. Cilj ovog diplomskog rada je odgonetnuti korisnikove podsvjesne motive odabira proizvoda tijekom paničnog stvaranja zaliha potrepština te donijeti zaključke na koji način se mijenja korisničko iskustvo tijekom pojave navedene epidemije. U eksperimentalnom dijelu rada je prisutan plan istraživanja. Istraživanje je provedeno putem online ankete te intervjua. Rezultati su pokazali da se UX mijenja tijekom epidemije te da je, tijekom ove krize, korisnicima bitnija svrha proizvoda od njegovog dizajna te brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija