Pregled bibliografske jedinice broj: 1254731
Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti
Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1254731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao
izvedbenoj umjetnosti
(Marketing activities in sports dance as a
performaning art)
Autori
Herceg, Patricia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.02
Godina
2023
Stranica
34
Mentor
Komarac, Tanja
Ključne riječi
marketinške aktivnosti ; ples ; izvedbena umjetnost
(marketing activities ; dance ; performing arts)
Sažetak
Predmet rada su marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti. Cilj rada je pružiti uvid u marketinške aktivnosti, prvenstveno aktivnosti digitalnog marketinga koje se koriste kako bi sportski ples (ponuda usluge) povezao sa zajednicom (potražnja). Navedeno će se prikazati na primjeru Hrvatskog sportskog plesnog saveza. U radu je pružen uvid u trenutne marketinške aktivnosti Hrvatskog sportsko plesnog saveza s naglaskom na projekt „Zapleši“ te su otkrivene neiskorištene mogućnosti korištenja marketinga s naglaskom na promociju sportskog plesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija