Pregled bibliografske jedinice broj: 1252012
Online nastava prirode i društva u vrijeme pandemije COVID-19
Online nastava prirode i društva u vrijeme pandemije COVID-19, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1252012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online nastava prirode i društva u vrijeme pandemije
COVID-19
(Distance learning of Science and social studies
while pandemic COVID-19)
Autori
Sabljak, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
27.10
Godina
2021
Stranica
51
Mentor
Brkić-Vejmelka, Jadranka
Ključne riječi
nastava Prirode i društva, nastava na daljinu, nastavne metode, informacijsko-komunikacijska tehnologija
(science and social studies, distance learning, teaching methods, IKT tehnology)
Sažetak
Vlada Republike Hrvatske je 13. ožujka 2020. godine donijela odluku o prelasku s klasičnog oblika nastave na nastavu na daljinu u svim odgojno-obrazovnim ustanovama radi novootkrivenog virusa COVID-19. U svrhu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje o kvaliteti održavanja nastave Prirode i društva te korištenja nastavih metoda i oblika rada kao i korištenja različitih digitalnih alata i aplikacija za vrijeme pandemije. Cilj istraživanja je utvrditi stavove nastavnika te probleme s kojima su se susreli tijekom nastave na daljinu. Razmotrene su pozitivne i negativne strane koje proizlaze iz održavanja nastave Prirode i društva na daljinu tijekom pandemije COVID-19. Istraživanje je provedeno metodom anketiranja na uzorku od 127 učitelja razredne nastave s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja su pokazali da su se učitelji razredne nastave prilagodili uvjetima održavanja nastave na daljinu iz Prirode i društva te su koristili različite digitalne platforme. Dominantno je korišten Microsoft office, posebice Teams. Učitelji su komunicirali s roditeljima putem mobilnih aplikacija te im na taj način slali upute za rad sa učenicima u njihovim domovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti