Pregled bibliografske jedinice broj: 1251883
Utvrđivanje optimalne strukture turističke ponude grada Zadra pomoću metode linearnog programiranja
Utvrđivanje optimalne strukture turističke ponude grada Zadra pomoću metode linearnog programiranja, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utvrđivanje optimalne strukture turističke ponude
grada Zadra pomoću metode linearnog programiranja
(Determining the optimal structure of the tourist
offer of the city of Zadar using the linear
programming method)
Autori
Dodić, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
125
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Perkov, Josipa
Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, turističko tržište, Zadar, atraktivni čimbenici, komunikativni čimbenici, receptivni čimbenici
(tourism, tourist destination, tourist market, Zadar, attractive factors, communicative factors, receptive factors)
Sažetak
Turizam je odraz opće razvijenosti društva i nedvojbeni čimbenik cjelokupnog društvenog i gospodarskog razvoja. Sva specifičnost i kompleksnost turističkog tržišta u cjelini proizlazi iz pojedinih divergentnih obilježja turističke ponude i turističke potražnje. Nema sumnje da Zadar predstavlja značajnu turističku destinaciju kao geografska cjelina s raspoloživim atraktivnim, komunikativnim i receptivnim čimbenicima. Glavni atraktivni čimbenik Zadra kao turističke destinacije čini ponuda kulturnih sadržaja što je, zbog njihove iznimne važnosti, jedan od predmeta istraživanja ovog diplomskog rada. Komunikativni čimbenici su oni koji svojim djelovanjem utječu na prostorno usmjeravanje turističke potražnje, a koji nisu istraživani u okviru ovoga rada. Receptivni čimbenici su u funkciji prihvata turista u određenoj turističkoj destinaciji. U ovom diplomskom radu su u prvom redu istraženi receptivni čimbenici turističke ponude zbog toga što su oni odlučujući čimbenik za postizanje gospodarskih rezultata u turizmu destinacije. Istraživanje je izvršeno pomoću primarnih podataka - anketiranja turista koje je provedeno u razdoblju od 01.07. do 01.08. u Zadru, kao i sekundarnih podataka - desk metodom. Svrha rada bila je ukazati na značenje grada Zadra za razvoj turizma Republike Hrvatske radi ostvarivanja durogočne prednosti nad konkurentima, u uvjetima dinamičnih promjena u okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija