Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251585

PREGLED NAJVEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ


Maver, Ana
PREGLED NAJVEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PREGLED NAJVEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ
(OVERVIEW OF THE MAJOR CROATIAN BRANDS AND REVIEW OF THE REACH AND SPECIFICITY OF BRANDING IN CROATIA)

Autori
Maver, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
76

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brend, brendiranje, brendiranje u Hrvatskoj, hrvatski brendovi
(brands, branding, branding in Croatia, Croatian brands)

Sažetak
Brendovi dominiraju tržištem jer su oni postali način kulture življenja. Tijekom svog postojanja, brendovi nailaze na uspone i padove, ali ne slijede klasičan životni vijek proizvoda, pa se za razliku od proizvoda mogu ponovno revitalizirati. Rastom hrvatskog gospodarstva, mnogi se nacionalni brendovi nisu mogli nositi s konkurentskim okruženjem u kojem su se svaki dan pojavljivali novi uvozni brendovi. Neki su od njih ipak uspjeli opstati i izdržati pritisak novopristiglih brendova. Jedan od uspješnih primjera revitalizacije predstavlja brend Cedevita. Cedevita se izvrsno oporavila te je danas jedan od najuglednijih brendova u kategoriji bezalkoholnih pića. Osim Cedevite, u Hrvatskoj postoji još mnogo vrhunskih brendova kao što su: Vegeta, Jamnica, Zvijezda ulje, Franck kava i čajevi, Kraš Bajadera i ostale slastice, Gavrilović pašteta i još mnogi drugi. Dubrovnik je najpoznatije hrvatsko turističko središte i kao takav predstavlja hrvatski brend koji je prepoznat u cijelom svijetu. Od tvrtki koje pružaju usluge se naročito izdvaja Croatia airlines, hrvatska nacionalna zrakoplovna kompanija, koja povezuje Hrvatsku sa svim poznatim europskim metropolama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maver, Ana
PREGLED NAJVEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Maver, A. (2012) 'PREGLED NAJVEĆIH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFIČNOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maver, Ana}, year = {2012}, pages = {76}, keywords = {brend, brendiranje, brendiranje u Hrvatskoj, hrvatski brendovi}, title = {PREGLED NAJVE\'{C}IH HRVATSKIH BRENDOVA I OSVRT NA DOSEG I SPECIFI\v{C}NOSTI BRENDIRANJA U HRVATSKOJ}, keyword = {brend, brendiranje, brendiranje u Hrvatskoj, hrvatski brendovi}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maver, Ana}, year = {2012}, pages = {76}, keywords = {brands, branding, branding in Croatia, Croatian brands}, title = {OVERVIEW OF THE MAJOR CROATIAN BRANDS AND REVIEW OF THE REACH AND SPECIFICITY OF BRANDING IN CROATIA}, keyword = {brands, branding, branding in Croatia, Croatian brands}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font