Pregled bibliografske jedinice broj: 1251123
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2019), 25; 51-70 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1251123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM
TURISTIČKE DESTINACIJE
(DETERMINANTS OF TOURIST DESTINATION
MARKETING MANAGEMENT)
Autori
Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet) (1840-3255)
(2019), 25;
51-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing turističke destinacije, percipirana vrijednost, zadovoljstvo, lojalnost
(marketing of tourist destination, perceived value, satisfaction, loyalty)
Sažetak
Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija