Pregled bibliografske jedinice broj: 1250294
Uloga društvenih mreža u turizmu na primjeru grada Šibenika
Uloga društvenih mreža u turizmu na primjeru grada Šibenika, 2016., diplomski rad, diplomski, Zadar
CROSBI ID: 1250294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih mreža u turizmu na primjeru grada Šibenika
(Function of social networks in tourism in the case of the city of Šibenik)
Autori
Baranović, Fabiano
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zadar
Datum
08.06
Godina
2016
Stranica
89
Mentor
Zekanović-Korona, Ljiljana
Ključne riječi
internet, društvene mreže, turizam, Šibenik
(internet, social networks, tourism, Šibenik)
Sažetak
Internet je jedan od najrazvijenijih medija, te također i najbrže rastući medij ikad. Kada se vratimo natrag u povijest to se može i vidjeti iz činjenica da je televiziji trebalo 13 godina da stekne 50 milijuna korisnika, a radiju 38, dok je internet je to uspio u samo četiri godine. Kako se razvijao internet krenuo je i razvoj društvenih mreža te besplatnih online servisa koji omogućuju komunikaciju i povezivanje korisnika Na postavljeno pitanje o utjecaju društvenih mreža na turizam grada Šibenika putem različitih vrsta istraživanja dobiven je detaljan prikaz povezanosti šibenskog turizma i društvenih mreža, kao i interneta općenito. Analizom pojave društvenih mreža, te utjecajem istih na turizam, kao i prezentacijom grada Šibenika i njegovih znamenitosti i atrakcija dobiven je općeniti prikaz koji se kasnije putem ankete povezao u detaljno istraživanje u kojem je definirano koliko atrakcije grada Šibenika na društvenim mrežama imaju utjecaja na unaprjeđenje poslovanja turističke zajednice grada Šibenika.
Izvorni jezik
Hrvatski