Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250252

Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu


Karamatić Brčić, Matilda; Iveljić, Ana Marija; Radeka, Igor
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 1-18


CROSBI ID: 1250252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu
(Assessing the frequency of teacher jobs - modern approaches in the educational process)

Autori
Karamatić Brčić, Matilda ; Iveljić, Ana Marija ; Radeka, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ogledi o nastavničkoj profesiji

Urednik/ci
Luketić, Daliborka

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2022

Raspon stranica
1-18

ISBN
978-953-331-356-6

Ključne riječi
nastavnici ; odgojno-obrazovni rad ; planiranje i programiranje odgojno-obrazovnog procesa ; razredno ozračje ; načelo individualizacije
(teachers ; educational work ; planning and programming of the educational process ; classroom climate ; didactic principle of individualization)

Sažetak
Unutar znanstveno-istraživačkog projekta "Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora" provedeno je empirijsko istraživanje na nacionalnom uzorku nastavnika osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova (ukupno na 1119 ispitanika ; fluktuacija ispitanika po pojedinim istraživačkim pitanjima/česticama kretala se od 1096 do 1107 ispitanika) u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem je prepoznata zastupljenost velikog broja poslova koje obavlja svaki nastavnik bez značajnih odstupanja među njima u čestini njihove primjene. Može se zaključiti kako se kvaliteta rada suvremenog nastavnika ogleda u njemu kao nositelju odgojno-obrazovnog procesa u kojem prepoznaje i uvažava potrebe i interese učenika te odgojno-obrazovni proces prilagođava njegovim individualnim mogućnostima. Navedeno podrazumijeva i stvaranje poticajnog okruženja za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Karamatić Brčić, Matilda; Iveljić, Ana Marija; Radeka, Igor
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 1-18
Karamatić Brčić, M., Iveljić, A. & Radeka, I. (2022) Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu. U: Luketić, D. (ur.) Ogledi o nastavničkoj profesiji. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 1-18.
@inbook{inbook, author = {Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda and Ivelji\'{c}, Ana Marija and Radeka, Igor}, editor = {Luketi\'{c}, D.}, year = {2022}, pages = {1-18}, keywords = {nastavnici, odgojno-obrazovni rad, planiranje i programiranje odgojno-obrazovnog procesa, razredno ozra\v{c}je, na\v{c}elo individualizacije}, isbn = {978-953-331-356-6}, title = {Procjena u\v{c}estalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu}, keyword = {nastavnici, odgojno-obrazovni rad, planiranje i programiranje odgojno-obrazovnog procesa, razredno ozra\v{c}je, na\v{c}elo individualizacije}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Karamati\'{c} Br\v{c}i\'{c}, Matilda and Ivelji\'{c}, Ana Marija and Radeka, Igor}, editor = {Luketi\'{c}, D.}, year = {2022}, pages = {1-18}, keywords = {teachers, educational work, planning and programming of the educational process, classroom climate, didactic principle of individualization}, isbn = {978-953-331-356-6}, title = {Assessing the frequency of teacher jobs - modern approaches in the educational process}, keyword = {teachers, educational work, planning and programming of the educational process, classroom climate, didactic principle of individualization}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font