Pregled bibliografske jedinice broj: 1250252
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 1-18
CROSBI ID: 1250252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni
pristupi u odgojno-obrazovnom procesu
(Assessing the frequency of teacher jobs - modern
approaches in the educational process)
Autori
Karamatić Brčić, Matilda ; Iveljić, Ana Marija ; Radeka, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ogledi o nastavničkoj profesiji
Urednik/ci
Luketić, Daliborka
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2022
Raspon stranica
1-18
ISBN
978-953-331-356-6
Ključne riječi
nastavnici ; odgojno-obrazovni rad ; planiranje i programiranje odgojno-obrazovnog procesa ; razredno ozračje ; načelo individualizacije
(teachers ; educational work ; planning and programming of the educational process ; classroom climate ; didactic principle of individualization)
Sažetak
Unutar znanstveno-istraživačkog projekta "Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora" provedeno je empirijsko istraživanje na nacionalnom uzorku nastavnika osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova (ukupno na 1119 ispitanika ; fluktuacija ispitanika po pojedinim istraživačkim pitanjima/česticama kretala se od 1096 do 1107 ispitanika) u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem je prepoznata zastupljenost velikog broja poslova koje obavlja svaki nastavnik bez značajnih odstupanja među njima u čestini njihove primjene. Može se zaključiti kako se kvaliteta rada suvremenog nastavnika ogleda u njemu kao nositelju odgojno-obrazovnog procesa u kojem prepoznaje i uvažava potrebe i interese učenika te odgojno-obrazovni proces prilagođava njegovim individualnim mogućnostima. Navedeno podrazumijeva i stvaranje poticajnog okruženja za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru