Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250212

Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika


Šušić, Mirela
Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika // Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta / Ćavar, Ana ; Plejić Poe, Lahorka (ur.).
Zagreb, 2022. str. 1-3 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1250212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika
(Emotions and literary content in the teaching of the Croatian language)

Autori
Šušić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2022. - 02.07.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
emocije, motivacija, interpretacija, recepcija, nastava književnosti, književni sadržaji
(emotions, motivation, interpretation, reception, teaching of literature, literary contents)

Sažetak
Funkcija književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika ima višeznačnu ulogu kako u izgrađivanju učeničke, a kasnije čitalačke književne osobnosti, tako i u bogaćenju spoznajnog, estetskog, moralnog i svjetonazorskog bića učenika. Recepcija odnosno uspješnost književne komunikacije između učenika i književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika, uvjetovana je odnosom emocija, motivacije i interpretacije. Emocije u književno-metodičkom kontekstu uvjetuju odabir književnih sadržaja, zastupljenost i vrste motivacija, načine interpretacije te konačnu recepciju. Odnos emocija, motivacije, interpretacije i recepcije u nastavi književnosti utječe i na razvoj emocionalne inteligencije kod učenika koji postaju trajni recipijenti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-IP.01.2021.09 - Tijelo, identitet i emocije u hrvatskoj i slavenskim književnostima 20. i 21. stoljeća (TIEH2021) (Kuvač-Levačić, Kornelija, VLASTITA-SREDSTVA ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mirela Šušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.predmet-hrvatski.com

Citiraj ovu publikaciju:

Šušić, Mirela
Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika // Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta / Ćavar, Ana ; Plejić Poe, Lahorka (ur.).
Zagreb, 2022. str. 1-3 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Šušić, M. (2022) Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika. U: Ćavar, A. & Plejić Poe, L. (ur.)Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta.
@article{article, author = {\v{S}u\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2022}, pages = {1-3}, keywords = {emocije, motivacija, interpretacija, recepcija, nastava knji\v{z}evnosti, knji\v{z}evni sadr\v{z}aji}, title = {Emocije i knji\v{z}evni sadr\v{z}aji u nastavi Hrvatskog jezika}, keyword = {emocije, motivacija, interpretacija, recepcija, nastava knji\v{z}evnosti, knji\v{z}evni sadr\v{z}aji}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}u\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2022}, pages = {1-3}, keywords = {emotions, motivation, interpretation, reception, teaching of literature, literary contents}, title = {Emotions and literary content in the teaching of the Croatian language}, keyword = {emotions, motivation, interpretation, reception, teaching of literature, literary contents}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font