Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249601

Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva


Grdović, Lucija
Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za zdravstvene studije, Zadar


CROSBI ID: 1249601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva
(Application of Nursing Documentation - Nursing Students' Knowledge and Attitudes)

Autori
Grdović, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za zdravstvene studije

Mjesto
Zadar

Datum
07.02

Godina
2020

Stranica
35

Mentor
Gusar, Ivana

Ključne riječi
sestrinska dokumentacija, sestrinske dijagnoze, plan zdravstvene njege
(nursing documentation, nursing diagnosis, nursing care plan)

Sažetak
Uvod: Primjena sestrinske dokumentacije predstavlja temelj kontinuirane evaluacije skrbi i unaprjeđenja kvalitete pružene skrbi. Cilj: Ispitati znanja i stavove studenata sestrinstva o primjeni sestrinske dokumentacije, te ispitati zadovoljstvo studenata studijem kojeg pohađaju. Ispitanici: Uzorak je sačinjavalo sto osamdeset troje (N=183) ispitanika, studenata preddiplomskih studija sestrinstva sa različitih studija sestrinstva iz Republike Hrvatske. Metode: Podaci su prikupljeni putem anonimnog online upitnika kreiranog u Google Forms-u. Dobiveni podatci obrađeni su u statističkom paketu Statistica. Analiza rezultata ispitivanih varijabli uključivala je izračun deskriptivnih parametara, a testiranje značajnosti razlika napravljeno je uz pomoć t-testa. Rezultati: Razlike u znanju i stavovima studenata o primjeni sestrinske dokumentacije s obzirom na prethodno obrazovanje nisu nađene. Također, nisu nađene statistički značajne razlike u stavovima o primjeni sestrinske dokumentacije s obzirom na godinu studija. Između studenata prve i druge godine, kao i između studenata druge i treće godine studija nisu uočene razlike u znanju. Uočena je statistički značajna razlika između studenata prve i treće godine studija što je bilo za očekivati s obzirom da studenti prve godine tek trebaju steći svoja znanja o sestrinskoj dokumentaciji i vještine doumentiranja. Što se tiče zadovoljstva studenata studijem koji pohađaju, većina ispitanika zadovoljna je studijem, razlike obzirom na prethodno obrazovanje i godinu studija nisu nađene. Zaključak: Danas je vođenje sestrinske dokumentacije zakonska obveza za sve medicinske sestre. Rezultati ovog istraživanja upućuju na pozitivnije stavove i veće znanje o primjeni sestrinske dokumentacije s obzirom na prethodna istraživanja iz ovog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Gusar (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zir.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grdović, Lucija
Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za zdravstvene studije, Zadar
Grdović, L. (2020) 'Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za zdravstvene studije, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdovi\'{c}, Lucija}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {sestrinska dokumentacija, sestrinske dijagnoze, plan zdravstvene njege}, title = {Primjena sestrinske dokumentacije – znanja i stavovi studenata sestrinstva}, keyword = {sestrinska dokumentacija, sestrinske dijagnoze, plan zdravstvene njege}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grdovi\'{c}, Lucija}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {nursing documentation, nursing diagnosis, nursing care plan}, title = {Application of Nursing Documentation - Nursing Students' Knowledge and Attitudes}, keyword = {nursing documentation, nursing diagnosis, nursing care plan}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font