Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1249198

NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT


Fuzul, Roberta
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1249198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT
(NEW TRENDS IN MARKETING AND THEIR INFLUENCE ON MARKETING MANAGEMENT)

Autori
Fuzul, Roberta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
18.10

Godina
2012

Stranica
45

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marketinški trend, tehnologija, globalizacija, suvremeni marketing, uklanjanje posrednika
(marketing trend, technology, globalization, modern marketing, removal of intermediaries)

Sažetak
Trendovi u marketingu utječu na marketing menadžment. Razvoj tehnologije omogućuje ogroman inovacijski potencijal informacijske tehnologije. Omogućuje se rutinsko obavljanje poslova, olakšava se i ubrzava prijenos informacija, zamjenjuje se radna snaga ili se smanjuje potreba za njom. Razvoj globalizacije utječe na marketing menadžment, koji ima zadatak uspješno uskladiti različite ekonomske, pravne i društvene sustave te pravodobno odgovoriti na nove potrebe i zahtjeve potrošača, odnosno stvara potrebu za globalnim menadžerima i globalnim vođama. Sve je više dokaza da globalizacija tradicionalne načine obavljanja posla čini neučinkovitima, što nameće potrebu za transformacijom menadžera u menadžere s globalnom perspektivom i globalnim znanjima i vještinama. Prilagodba klijentima je vrlo bitna, naglasak je na zadržavanju postojećih i istovremenoj izgradnji novih veza. Razvijaju se novi modeli postojećih koncepata poput CRM-a, TQM-a, posluje sa na društveno odgovoran način, stavlja se naglasak na ekologiju u marketingu. Uklanjanje posrednika omogućuje direktan kontakt sa potrošačima, teži se globalnom razmišljanju i planiranju lokalnog tržišta. Promjene u svijetu su svakodnevne i dinamične, pa ih je teško ih pratiti, ali to je neophodno ako želimo uspješno poslovati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fuzul, Roberta
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Fuzul, R. (2012) 'NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fuzul, Roberta}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {marketin\v{s}ki trend, tehnologija, globalizacija, suvremeni marketing, uklanjanje posrednika}, title = {NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENAD\v{Z}MENT}, keyword = {marketin\v{s}ki trend, tehnologija, globalizacija, suvremeni marketing, uklanjanje posrednika}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fuzul, Roberta}, year = {2012}, pages = {45}, keywords = {marketing trend, technology, globalization, modern marketing, removal of intermediaries}, title = {NEW TRENDS IN MARKETING AND THEIR INFLUENCE ON MARKETING MANAGEMENT}, keyword = {marketing trend, technology, globalization, modern marketing, removal of intermediaries}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font