Pregled bibliografske jedinice broj: 1249198
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA MARKETING MENADŽMENT, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1249198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NOVI TRENDOVI U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA
MARKETING MENADŽMENT
(NEW TRENDS IN MARKETING AND THEIR INFLUENCE ON
MARKETING MANAGEMENT)
Autori
Fuzul, Roberta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
18.10
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marketinški trend, tehnologija, globalizacija, suvremeni marketing, uklanjanje posrednika
(marketing trend, technology, globalization, modern marketing, removal of intermediaries)
Sažetak
Trendovi u marketingu utječu na marketing menadžment. Razvoj tehnologije omogućuje ogroman inovacijski potencijal informacijske tehnologije. Omogućuje se rutinsko obavljanje poslova, olakšava se i ubrzava prijenos informacija, zamjenjuje se radna snaga ili se smanjuje potreba za njom. Razvoj globalizacije utječe na marketing menadžment, koji ima zadatak uspješno uskladiti različite ekonomske, pravne i društvene sustave te pravodobno odgovoriti na nove potrebe i zahtjeve potrošača, odnosno stvara potrebu za globalnim menadžerima i globalnim vođama. Sve je više dokaza da globalizacija tradicionalne načine obavljanja posla čini neučinkovitima, što nameće potrebu za transformacijom menadžera u menadžere s globalnom perspektivom i globalnim znanjima i vještinama. Prilagodba klijentima je vrlo bitna, naglasak je na zadržavanju postojećih i istovremenoj izgradnji novih veza. Razvijaju se novi modeli postojećih koncepata poput CRM-a, TQM-a, posluje sa na društveno odgovoran način, stavlja se naglasak na ekologiju u marketingu. Uklanjanje posrednika omogućuje direktan kontakt sa potrošačima, teži se globalnom razmišljanju i planiranju lokalnog tržišta. Promjene u svijetu su svakodnevne i dinamične, pa ih je teško ih pratiti, ali to je neophodno ako želimo uspješno poslovati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija