Pregled bibliografske jedinice broj: 1248909
Razvoj kozmetičke industrije u RH i Europskoj Uniji s osvrtom na marketing miks
Razvoj kozmetičke industrije u RH i Europskoj Uniji s osvrtom na marketing miks, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj kozmetičke industrije u RH i Europskoj Uniji
s osvrtom na marketing miks
(Development of Cosmetics Industry in Croatia and
European union with Emphasis on Marketing Mix)
Autori
Paula Bilaver
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
13.06
Godina
2017
Stranica
52
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
kozmetička industrija, marketing miks, hrvatsko kozmetičko tržište, kozmetičko tržište Europske unije, etičke norme
(Cosmetic industry, marketing mix, Croatian cosmetic market, cosmetic market of EU, ethic code)
Sažetak
Kozmetička industrija odnosi se na proizvodnju kemijskih spojeva čiji je finalni zadatak zaštita ljudskog tijela. Vizija i misija poslovanja danas se prebacila sa kemijskih spojeva na pružanje zadovoljstva potrošačima uz poštivanje pravnih regulativa. Cilj ovog istraživanja je otkriti kojim marketinškim strategijama kozmetička industrija zadržava svoje potrošače, dok istovremeno ulaže u nove tehnologije, povećanje prihoda, te ne šteti određenom etičkom kodeksu. Strategije za postizanje navedenih ciljeva razlikuju se ovisno o kategoriji proizvoda, kupovnoj moći potrošača, ali i geografskoj pripadnosti. Svrha ovog rada je prikazati analizu tržišta kozmetičke industrije u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji, kao i istražiti način na koji treba prilagoditi marketing miks aktualnoj tržišnoj situaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija