Pregled bibliografske jedinice broj: 1248453
Cjenovna politika u zračnom prometu
Cjenovna politika u zračnom prometu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1248453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjenovna politika u zračnom prometu
(Price Policy in Air Transport)
Autori
Ivaniš, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Bukljaš, Mihaela
Ključne riječi
cijena ; politika ; zračni promet
(price ; policy ; airtraffic)
Sažetak
Cijena je jedini od elemenata marketing miksa koji ostvaruje prihod, dok su ostali elementi troškovi. Najveći problem u marketingu predstavlja određivanje visine cijene i cjenovna konkurentnost. Mnoge tvrtke nemaju dobar način kod problematike formiranja cijena. Najčešće, pogreške su sljedeće: kod određivanja cijena previše se orijentiraju na troškove, nemaju dovoljno često mijenjanje cijena u cilju kapitaliziranja promjena na tržištu ; cijene se određuje neovisno u odnosu na ostale elemente marketinškog miksa, a ne u sklopu strategije tržišnog pozicioniranja ; cijene nisu dovoljno različite ako se gledaju različiti proizvodi, tržišni segmenti i kupovne prilike. Politika određivanja cijena usluga u zračnom prometu ima za cilj da prodaje njihove usluge s takvom atraktivnom cijenom, dovoljnom za osiguranje potrebne količine potražne, uz mogućnost da se postigne planirani profit. Najvažniji cilj kod poslovanja zrakoplovne kompanije je profitabilnost. Ovisi od odnosa jediničnih troškova, prihoda i popunjenosti zrakoplova. U ekonomskoj teoriji zrakoplovstva tri su temeljne strategije formiranja cijena usluga zrakoplovnih kompanija. Strategije se temelje na troškovima, potražnji za uslugama u zračnom prometu i kvaliteti usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport