Pregled bibliografske jedinice broj: 1248343
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda
(Specificity of Branding Luxury Products)
Autori
Grubišić, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
26.11
Godina
2019
Stranica
60
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending
(marketing, brand, luxury, marketing strategies, luxury branding)
Sažetak
U suvremenom svijetu kojeg karakteriziraju brze promjene, uloga marketinga sve je važnija. Definicija marketinga kaže da je to disciplina koja se bavi potrošačima i njihovim željama i potrebama, stoga današnje organizacije moraju biti dobro informirane i pratiti trendove kako bi opstale na tržištu. Razvijanje brenda jedan je od načina na koji one mogu postići konkurentsku prednost, a cilj brendinga je da u dinamičkom okruženju prepunom konkurencije, gdje se vodi bitka za svaki proizvod ili uslugu, stvori čvrst i emotivan dugoročni odnos između brenda i potrošača. Na tržištu je posebno zanimljiv luksuzni sektor koji će se analizirati u ovom radu. Konkretno, analizirat će se specifičnosti marketinga luksuznih brendova. Luksuzni brendovi su brendovi koji nude veću vrijednost za potrošača i tako se razlikuju od običnih brendova. Ciljevi ovog rada su definirati pojam luksuza danas te zašto je važno izgraditi brend, prikazati specifičnosti marketinga na tržištu luksuznih proizvoda te prikazati ključne faktore koji utječu na potražnju za luksuznim proizvodima. Konačni rezultati pokazuju kako je ključ uspjeha efikasno kreiranje marketinške strategije koja će zadovoljiti i najzahtjevnije potrošače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija