Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248343

Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda


Grubišić, Sara
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda
(Specificity of Branding Luxury Products)

Autori
Grubišić, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
26.11

Godina
2019

Stranica
60

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending
(marketing, brand, luxury, marketing strategies, luxury branding)

Sažetak
U suvremenom svijetu kojeg karakteriziraju brze promjene, uloga marketinga sve je važnija. Definicija marketinga kaže da je to disciplina koja se bavi potrošačima i njihovim željama i potrebama, stoga današnje organizacije moraju biti dobro informirane i pratiti trendove kako bi opstale na tržištu. Razvijanje brenda jedan je od načina na koji one mogu postići konkurentsku prednost, a cilj brendinga je da u dinamičkom okruženju prepunom konkurencije, gdje se vodi bitka za svaki proizvod ili uslugu, stvori čvrst i emotivan dugoročni odnos između brenda i potrošača. Na tržištu je posebno zanimljiv luksuzni sektor koji će se analizirati u ovom radu. Konkretno, analizirat će se specifičnosti marketinga luksuznih brendova. Luksuzni brendovi su brendovi koji nude veću vrijednost za potrošača i tako se razlikuju od običnih brendova. Ciljevi ovog rada su definirati pojam luksuza danas te zašto je važno izgraditi brend, prikazati specifičnosti marketinga na tržištu luksuznih proizvoda te prikazati ključne faktore koji utječu na potražnju za luksuznim proizvodima. Konačni rezultati pokazuju kako je ključ uspjeha efikasno kreiranje marketinške strategije koja će zadovoljiti i najzahtjevnije potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grubišić, Sara
Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Grubišić, S. (2019) 'Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Sara}, year = {2019}, pages = {60}, keywords = {marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending}, title = {Specifi\v{c}nosti brendiranja luksuznih proizvoda}, keyword = {marketing, brending, luksuz, marketing strategije, luksuzni brending}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Sara}, year = {2019}, pages = {60}, keywords = {marketing, brand, luxury, marketing strategies, luxury branding}, title = {Specificity of Branding Luxury Products}, keyword = {marketing, brand, luxury, marketing strategies, luxury branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font