Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248187

Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga


Tomljenović, Snježana
Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga
(Specifics of modern services branding)

Autori
Tomljenović, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
80

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
usluga, marketing usluga, 7P, kvaliteta usluge, marka, identitet marke, brendiranje usluga, tržišna vrijednost marke, lojalnost klijenta
(services, services marketing, 7P, service brand, brand identity, services branding, brand equity, service quality, customer loyalty)

Sažetak
Sektor usluga je ključan kotač suvremene ekonomije, ali još uvijek nije dovoljno istraženo područje u marketingu kao ni u brendingu. Temeljni cilj ovog diplomskog rada je definirati i opisati specifičnosti brendiranja usluga s obzirom na specifičnu prirodu usluga, kao i razmotriti važnost “društva snova” za brendiranje usluga. Usluge imaju specifične karakteristike koje ih razlikuju od materijalnih dobara iz čega proizlaze izazovi uslužnih poduzeća pri upravljanju marketingom usluga, kao i brendiranju i upravljanju brendom usluge. Koncept 7P marketinškog miksa usluga temelj je diferencijacije uslužnog poduzeća. Marka ima krucijalnu važnost za uslužna poduzeća jer je temelj diferencijacije i diversifikacije usluge, izvor konkurentskih prednosti i profita poduzeća. Glavno obilježje kvalitete usluge je njezina subjektivnost što otežava mjerenje i upravljanje kvalitetom usluge. U suvremenom „društvu snova“ marka predstavlja sredstvo kojim se nastoji „prodati ispunjenje snova“ putem emotivnih priča koje utječu na osjećaje i razum klijenta, s ciljem zadobivanja klijentove lojalnosti. Elementi identiteta marke pružaju opipljivost usluzi te utječu na svijest potrošača kroz stvaranje jedinstvenih i snažnih asocijacija i osjećaja prema marki usluge. Marka se često poistovjećuje s kvalitetom, predstavlja dodanu vrijednost usluge i smanjuje rizik pri procjeni usluge. Marka predstavlja određeno jamstvo pružatelja usluge da će ispuniti obećanje, a time i očekivanja klijenta. Snaga i vrijednost marke proizlaze iz njezine ukorijenjenosti u svijesti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomljenović, Snježana
Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Tomljenović, S. (2020) 'Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomljenovi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {80}, keywords = {usluga, marketing usluga, 7P, kvaliteta usluge, marka, identitet marke, brendiranje usluga, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost klijenta}, title = {Specifi\v{c}nosti suvremenog brendiranja usluga}, keyword = {usluga, marketing usluga, 7P, kvaliteta usluge, marka, identitet marke, brendiranje usluga, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, lojalnost klijenta}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomljenovi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, pages = {80}, keywords = {services, services marketing, 7P, service brand, brand identity, services branding, brand equity, service quality, customer loyalty}, title = {Specifics of modern services branding}, keyword = {services, services marketing, 7P, service brand, brand identity, services branding, brand equity, service quality, customer loyalty}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font