Pregled bibliografske jedinice broj: 1248176
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1248176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim
primjerima banaka u Republici Hrvatskoj
(New marketing models in banking on selected examples
of banks in the Republic of Croatia)
Autori
Zdrilić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
12.11
Godina
2021
Stranica
86
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
digitalni marketing, marketing društvenih mreža, marketing u bankarstvu, marketing sadržaja, gamifikacija
(digital marketing, social media marketing, banking marketing, content marketing, gamification)
Sažetak
Ubrzani razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije sa sobom nosi brojne prednosti, kako za poduzeća, tako i za financijske institucije. Danas je lakše no ikad doprijeti do ciljnih kupaca i prenijeti im informacije o ponudi proizvoda i usluga, stupiti s njima u kontakt i dobiti cjelokupan uvid u njihove stavove, razmišljanja, iskustva, potrebe i želje. Korištenjem interneta i društvenih mreža potrošači postaju sve više informirani, znaju što žele i znaju kako to pronaći. Na dnevnoj osnovi, milijuni ljudi diljem svijeta razmjenjuju svoja iskustva, komuniciraju, dijele različite sadržaje i recenziraju proizvode i poduzeća. Taj trend pokrenuo je i stvaranje novih digitalnih marketinških modela koje banke diljem svijeta uspješno primjenjuju. Analiziranjem RBA, OTP i Addiko banke ustanovljeno je kako svaka na sebi svojstven način uspješno koristi potencijale digitalnog marketinga u čemu prednjači OTP banka, koja je za razliku od ostalih analiziranih banaka koje koriste tradicionalni oblik gamifikacije, u svoju marketinšku strategiju implementirala gamifikaciju koja se sastoji od kvizova i ispunjavanja izazova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija