Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248176

Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj


Zdrilić, Lucija
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1248176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj
(New marketing models in banking on selected examples of banks in the Republic of Croatia)

Autori
Zdrilić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
12.11

Godina
2021

Stranica
86

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
digitalni marketing, marketing društvenih mreža, marketing u bankarstvu, marketing sadržaja, gamifikacija
(digital marketing, social media marketing, banking marketing, content marketing, gamification)

Sažetak
Ubrzani razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije sa sobom nosi brojne prednosti, kako za poduzeća, tako i za financijske institucije. Danas je lakše no ikad doprijeti do ciljnih kupaca i prenijeti im informacije o ponudi proizvoda i usluga, stupiti s njima u kontakt i dobiti cjelokupan uvid u njihove stavove, razmišljanja, iskustva, potrebe i želje. Korištenjem interneta i društvenih mreža potrošači postaju sve više informirani, znaju što žele i znaju kako to pronaći. Na dnevnoj osnovi, milijuni ljudi diljem svijeta razmjenjuju svoja iskustva, komuniciraju, dijele različite sadržaje i recenziraju proizvode i poduzeća. Taj trend pokrenuo je i stvaranje novih digitalnih marketinških modela koje banke diljem svijeta uspješno primjenjuju. Analiziranjem RBA, OTP i Addiko banke ustanovljeno je kako svaka na sebi svojstven način uspješno koristi potencijale digitalnog marketinga u čemu prednjači OTP banka, koja je za razliku od ostalih analiziranih banaka koje koriste tradicionalni oblik gamifikacije, u svoju marketinšku strategiju implementirala gamifikaciju koja se sastoji od kvizova i ispunjavanja izazova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zdrilić, Lucija
Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Zdrilić, L. (2021) 'Novi marketinški modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zdrili\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {86}, keywords = {digitalni marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, marketing u bankarstvu, marketing sadr\v{z}aja, gamifikacija}, title = {Novi marketin\v{s}ki modeli u bankarstvu na odabranim primjerima banaka u Republici Hrvatskoj}, keyword = {digitalni marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, marketing u bankarstvu, marketing sadr\v{z}aja, gamifikacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zdrili\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {86}, keywords = {digital marketing, social media marketing, banking marketing, content marketing, gamification}, title = {New marketing models in banking on selected examples of banks in the Republic of Croatia}, keyword = {digital marketing, social media marketing, banking marketing, content marketing, gamification}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font