Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1248082

Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje


Kozjak, Valentina; Majdak, Marijana
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 57 (2021), 2; 150-171 doi:10.31299/hrri.57.2.9 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1248082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje
(The importance of providing professional support to parents: evaluating the “school for parents” program)

Autori
Kozjak, Valentina ; Majdak, Marijana

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 57 (2021), 2; 150-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
roditeljstvo ; programi podrške roditeljstvu ; iskustva roditelja sudionika programa za podršku roditeljstvu
(parenting ; parent support program ; attendee experience ; parent-child relationship)

Sažetak
Cilj je ovog rada davanje uvida u neke aspekte pohađanja Škole za roditelje, točnije, prikazat će se procesna evaluacija i evaluacija ishoda navedenog programa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 sudionika polaznika programa Škole za roditelje te je korištena metoda intervjua, a u koncipiranju istraživačkih pitanja i analizi rezultata koristila se metoda analize okvira. Rezultati istraživanja pokazali su kako sudionici iskazuju iskustvo poboljšanja roditeljskih kompetencija, dobiti od grupnog rada te zadovoljstvo sudjelovanjem u programu, ali i neke negativne aspekte sudjelovanja. Također sudionici percipiraju poboljšanje odnosa roditelj – dijete te promjene u doživljavanju djeteta, kao i svoje osobne promjene. Ovaj rad također daje praktične implikacije za aktualno i buduće pružanje stručne pomoći roditeljima te otvara nova istraživačka pitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijana Majdak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kozjak, Valentina; Majdak, Marijana
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 57 (2021), 2; 150-171 doi:10.31299/hrri.57.2.9 (domaća recenzija, članak, stručni)
Kozjak, V. & Majdak, M. (2021) Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 57 (2), 150-171 doi:10.31299/hrri.57.2.9.
@article{article, author = {Kozjak, Valentina and Majdak, Marijana}, year = {2021}, pages = {150-171}, DOI = {10.31299/hrri.57.2.9}, keywords = {roditeljstvo, programi podr\v{s}ke roditeljstvu, iskustva roditelja sudionika programa za podr\v{s}ku roditeljstvu}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, doi = {10.31299/hrri.57.2.9}, volume = {57}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Va\v{z}nost pru\v{z}anja stru\v{c}ne podr\v{s}ke roditeljima: evaluacija programa \v{s}kole za roditelje}, keyword = {roditeljstvo, programi podr\v{s}ke roditeljstvu, iskustva roditelja sudionika programa za podr\v{s}ku roditeljstvu} }
@article{article, author = {Kozjak, Valentina and Majdak, Marijana}, year = {2021}, pages = {150-171}, DOI = {10.31299/hrri.57.2.9}, keywords = {parenting, parent support program, attendee experience, parent-child relationship}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, doi = {10.31299/hrri.57.2.9}, volume = {57}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {The importance of providing professional support to parents: evaluating the “school for parents” program}, keyword = {parenting, parent support program, attendee experience, parent-child relationship} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font