Pregled bibliografske jedinice broj: 1248082
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 57 (2021), 2; 150-171 doi:10.31299/hrri.57.2.9 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1248082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa škole za roditelje
(The importance of providing professional support to parents: evaluating the “school for parents” program)
Autori
Kozjak, Valentina ; Majdak, Marijana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 57
(2021), 2;
150-171
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
roditeljstvo ; programi podrške roditeljstvu ; iskustva roditelja sudionika programa za podršku roditeljstvu
(parenting ; parent support program ; attendee experience ; parent-child relationship)
Sažetak
Cilj je ovog rada davanje uvida u neke aspekte pohađanja Škole za roditelje, točnije, prikazat će se procesna evaluacija i evaluacija ishoda navedenog programa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 sudionika polaznika programa Škole za roditelje te je korištena metoda intervjua, a u koncipiranju istraživačkih pitanja i analizi rezultata koristila se metoda analize okvira. Rezultati istraživanja pokazali su kako sudionici iskazuju iskustvo poboljšanja roditeljskih kompetencija, dobiti od grupnog rada te zadovoljstvo sudjelovanjem u programu, ali i neke negativne aspekte sudjelovanja. Također sudionici percipiraju poboljšanje odnosa roditelj – dijete te promjene u doživljavanju djeteta, kao i svoje osobne promjene. Ovaj rad također daje praktične implikacije za aktualno i buduće pružanje stručne pomoći roditeljima te otvara nova istraživačka pitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus