Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1247508

Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata


Guzovski. Marina; Birač, Sanja; Smoljić, Mirko
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1247508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata
(Specifics of banking marketing: the influence of social networks on communication and promotion among clients)

Autori
Guzovski. Marina ; Birač, Sanja ; Smoljić, Mirko

Izvornik
Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije (2232-8823) XII (2022), 2; 506-518

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društvene mreže ; bankarski marketing ; komunikacija ; promidžba ; stavovi klijenata
(social networks ; banking marketing ; communication ; publicity ; client attitudes)

Sažetak
Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose marketinškim aktivnostima banaka od informiranja, promocije, komunikacije i izgradnje odnosa, dobivanja povratnih informacija i reakcija, brzo dijeljenje informacija, interaktivnost i niz drugih pogodnosti koje digitalni kanali komunikacije omogućavaju. Svrha ovog rada je istražiti na koji način društvene mreže utječu na komunikaciju i promidžbu kod klijenata te na koji način olakšavaju marketinške aktivnosti banaka. Nakon teorijskog dijela u radu su predstavljeni rezultati empirijskog istraživanja provedenog putem anketnog upitnika koje za cilj ima prikazati i utvrditi kako klijenti gledaju na marketinške aktivnosti banaka putem društvenih mreža, koliko im je važna prisutnost njihove banke na društvenim mrežama te sudjeluju li u raznim anketama ili recenzijama proizvoda i usluga banke kako bi se unaprijedilo poslovanje banke te na taj način zadovoljilo njihove potrebe i želje. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da društvene mreže poboljšavaju komunikaciju i promidžbu kod klijenata, olakšavaju marketinške aktivnosti te osiguravaju povratne informacije od strane klijenata. Zaključci temeljeni na provedenom istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju u ovom dijelu te samo istraživanje može biti podloga za daljnja istraživanja o utjecaju komunikacije i promidžbe putem društvenih mreža na stavove i preferencije klijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
UNIN--UNIN-DRUŠ-22-1-7 - Ekonomski i pravni aspekti negativnih demografskih i ekonomskih trendova (Smoljić, Mirko, UNIN ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Libertas,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Mirko Smoljić (autor)

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi

Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski. Marina; Birač, Sanja; Smoljić, Mirko
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Guzovski. Marina, Birač, S. & Smoljić, M. (2022) Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata. Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2), 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G.
@article{article, author = {Bira\v{c}, Sanja and Smolji\'{c}, Mirko}, year = {2022}, pages = {506-518}, DOI = {10.7251/EMC2202506G}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, bankarski marketing, komunikacija, promid\v{z}ba, stavovi klijenata}, journal = {\v{C}asopis za ekonomiju i tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, doi = {10.7251/EMC2202506G}, volume = {XII}, number = {2}, issn = {2232-8823}, title = {Specifi\v{c}nosti bankarskog marketinga: utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na komunikaciju i promid\v{z}bu kod klijenata}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, bankarski marketing, komunikacija, promid\v{z}ba, stavovi klijenata} }
@article{article, author = {Bira\v{c}, Sanja and Smolji\'{c}, Mirko}, year = {2022}, pages = {506-518}, DOI = {10.7251/EMC2202506G}, keywords = {social networks, banking marketing, communication, publicity, client attitudes}, journal = {\v{C}asopis za ekonomiju i tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, doi = {10.7251/EMC2202506G}, volume = {XII}, number = {2}, issn = {2232-8823}, title = {Specifics of banking marketing: the influence of social networks on communication and promotion among clients}, keyword = {social networks, banking marketing, communication, publicity, client attitudes} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font