Pregled bibliografske jedinice broj: 1247508
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1247508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj
društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod
klijenata
(Specifics of banking marketing: the influence of
social networks on communication and promotion
among clients)
Autori
Guzovski. Marina ; Birač, Sanja ; Smoljić, Mirko
Izvornik
Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije (2232-8823) XII
(2022), 2;
506-518
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društvene mreže ; bankarski marketing ; komunikacija ; promidžba ; stavovi klijenata
(social networks ; banking marketing ; communication ; publicity ; client attitudes)
Sažetak
Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose marketinškim aktivnostima banaka od informiranja, promocije, komunikacije i izgradnje odnosa, dobivanja povratnih informacija i reakcija, brzo dijeljenje informacija, interaktivnost i niz drugih pogodnosti koje digitalni kanali komunikacije omogućavaju. Svrha ovog rada je istražiti na koji način društvene mreže utječu na komunikaciju i promidžbu kod klijenata te na koji način olakšavaju marketinške aktivnosti banaka. Nakon teorijskog dijela u radu su predstavljeni rezultati empirijskog istraživanja provedenog putem anketnog upitnika koje za cilj ima prikazati i utvrditi kako klijenti gledaju na marketinške aktivnosti banaka putem društvenih mreža, koliko im je važna prisutnost njihove banke na društvenim mrežama te sudjeluju li u raznim anketama ili recenzijama proizvoda i usluga banke kako bi se unaprijedilo poslovanje banke te na taj način zadovoljilo njihove potrebe i želje. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da društvene mreže poboljšavaju komunikaciju i promidžbu kod klijenata, olakšavaju marketinške aktivnosti te osiguravaju povratne informacije od strane klijenata. Zaključci temeljeni na provedenom istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju u ovom dijelu te samo istraživanje može biti podloga za daljnja istraživanja o utjecaju komunikacije i promidžbe putem društvenih mreža na stavove i preferencije klijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
UNIN--UNIN-DRUŠ-22-1-7 - Ekonomski i pravni aspekti negativnih demografskih i ekonomskih trendova (Smoljić, Mirko, UNIN ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Libertas,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)