Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1247039

Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije


Bićanić, Jasna
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije // Metodički vidici, (2022), 13; 251-274 doi:10.19090/MV.2022.13.251-274 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1247039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije
(Norm-(non)deviant form – the starting point and end point of feedback effectiveness research)

Autori
Bićanić, Jasna

Izvornik
Metodički vidici (2217-415X) (2022), 13; 251-274

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
istraživanja učinkovitosti povratne informacije, izvornojezična istraživanja, normativno (ne)točni oblik, povratna informacija
(feedback effectiveness research, first language research, norm-(non)deviant form, feedback, written assignment)

Sažetak
U istraživanjima pisanih radova učenika zbirno su prikazane najčešće vrste normativno netočnih oblika (Travinić, 1957/1958 ; Rosandić, 2002 ; Alerić, 2009). Sciljem njihova smanjivanja iotklanjanjametodička teorija predlaže primjenu različitih strategija pružanja povratne informacije. Kako bi se utvrdila učinkovitost učiteljeve povratne informacije, uovom je istraživanju longitudinalno praćena uporaba normativno (ne)točnih oblika upisanim radovimaistih učenika.Analiza je, zbog opsežnosti, usmjerena na uporabu aoristnog izraza glagola bitiu kondicionalu za 1. os. jd.Analizom je obuhvaćeno po šestškolskih zadaća istih učenika (N = 44) osnovne škole. Deskriptivnom analizom utvrđena je čestotnost normativno (ne)točne uporabe promatranog oblika u školskim zadaćama tijekom vremena, učiteljevo pružanje povratne informacije, te kratkoročna učinkovitost povratne informacije, a kvalitativnom je analizom prikazano dolazi li tijekom vremena do smanjenja normativno netočne uporabe i može li se govoriti o ulozi povratne informacije u tom smanjenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasna Bićanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi metodickividici.ff.uns.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Bićanić, Jasna
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije // Metodički vidici, (2022), 13; 251-274 doi:10.19090/MV.2022.13.251-274 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Bićanić, J. (2022) Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije. Metodički vidici, (13), 251-274 doi:10.19090/MV.2022.13.251-274.
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2022}, pages = {251-274}, DOI = {10.19090/MV.2022.13.251-274}, keywords = {istra\v{z}ivanja u\v{c}inkovitosti povratne informacije, izvornojezi\v{c}na istra\v{z}ivanja, normativno (ne)to\v{c}ni oblik, povratna informacija}, journal = {Metodi\v{c}ki vidici}, doi = {10.19090/MV.2022.13.251-274}, number = {13}, issn = {2217-415X}, title = {Normativno (ne)to\v{c}ni oblik – polazi\v{s}te i ishodi\v{s}te istra\v{z}ivanja u\v{c}inkovitosti povratne informacije}, keyword = {istra\v{z}ivanja u\v{c}inkovitosti povratne informacije, izvornojezi\v{c}na istra\v{z}ivanja, normativno (ne)to\v{c}ni oblik, povratna informacija} }
@article{article, author = {Bi\'{c}ani\'{c}, Jasna}, year = {2022}, pages = {251-274}, DOI = {10.19090/MV.2022.13.251-274}, keywords = {feedback effectiveness research, first language research, norm-(non)deviant form, feedback, written assignment}, journal = {Metodi\v{c}ki vidici}, doi = {10.19090/MV.2022.13.251-274}, number = {13}, issn = {2217-415X}, title = {Norm-(non)deviant form – the starting point and end point of feedback effectiveness research}, keyword = {feedback effectiveness research, first language research, norm-(non)deviant form, feedback, written assignment} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font