Pregled bibliografske jedinice broj: 1247039
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište istraživanja učinkovitosti povratne informacije // Metodički vidici, (2022), 13; 251-274 doi:10.19090/MV.2022.13.251-274 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1247039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Normativno (ne)točni oblik – polazište i ishodište
istraživanja učinkovitosti povratne informacije
(Norm-(non)deviant form – the starting point and end
point of feedback effectiveness research)
Autori
Bićanić, Jasna
Izvornik
Metodički vidici (2217-415X)
(2022), 13;
251-274
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
istraživanja učinkovitosti povratne informacije, izvornojezična istraživanja, normativno (ne)točni oblik, povratna informacija
(feedback effectiveness research, first language research, norm-(non)deviant form, feedback, written assignment)
Sažetak
U istraživanjima pisanih radova učenika zbirno su prikazane najčešće vrste normativno netočnih oblika (Travinić, 1957/1958 ; Rosandić, 2002 ; Alerić, 2009). Sciljem njihova smanjivanja iotklanjanjametodička teorija predlaže primjenu različitih strategija pružanja povratne informacije. Kako bi se utvrdila učinkovitost učiteljeve povratne informacije, uovom je istraživanju longitudinalno praćena uporaba normativno (ne)točnih oblika upisanim radovimaistih učenika.Analiza je, zbog opsežnosti, usmjerena na uporabu aoristnog izraza glagola bitiu kondicionalu za 1. os. jd.Analizom je obuhvaćeno po šestškolskih zadaća istih učenika (N = 44) osnovne škole. Deskriptivnom analizom utvrđena je čestotnost normativno (ne)točne uporabe promatranog oblika u školskim zadaćama tijekom vremena, učiteljevo pružanje povratne informacije, te kratkoročna učinkovitost povratne informacije, a kvalitativnom je analizom prikazano dolazi li tijekom vremena do smanjenja normativno netočne uporabe i može li se govoriti o ulozi povratne informacije u tom smanjenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija