Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246769

Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja


Ćubić, Kristina
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split


CROSBI ID: 1246769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja
(Research of the botanical content acquired during biology lessons with the application of different teaching methods)

Autori
Ćubić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju

Mjesto
Split

Datum
13.07

Godina
2018

Stranica
86

Mentor
Izv.prof.dr.sc. Mirko Ruščić

Ključne riječi
nastavni sustavi, nastavne metode, socijalni oblici rada, biologija, učenik
(teaching systems, teaching methods, social forms of work, biology, disciple)

Sažetak
U radu je istraživana usvojenost znanja botaničkih sadržaja na satu biologije iz nastavne jedinice „Kritosjemenjače“ u drugom razredu gimnazije. U istraživanju je sudjelovalo 170 učenika drugih razreda, od toga 64 učenika i 106 učenica. Razredi su podijeljeni u dvije skupine, eksperimentalnu i kontrolnu. U svakoj školi jedan je razred predstavljao eksperimentalnu, a jedan kontrolnu skupinu. Učenicima je na početku sata dan inicijalni test koji je za obje skupine bio isti. Ukupna rješenost inicijalnog testa iznosi 60, 31%, i pokazuje bolju riješenost testa kod eksperimentalne skupine. Test za ponavljanje rješavan je nakon obrade nastavne jedinice. Ukupni rezultat testa za ponavljanje iznosi 56, 43% i pokazuje bolju riješenost testa kod kontrolne skupine. Provedenom anketom prepoznato je nezadovoljstvo učenika učestalošću i zastupljenošću izvanučioničke nastave iz Biologije. Ukupno 77, 50% anketiranih učenika nisu imali niti jedan put izvanučioničku nastavu tijekom godine. Obzirom na rezultate testova utvrđuje se da u ispitivanim razredima izvodi predavačka nastava Biologije bez aktivnog sudjelovanje učenika. Iz cijelog istraživanja može se zaključiti da samo upornošću i konstantnim radom i kurikularnim pristupom može postići vizija moderne i suvremene škole u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirko Ruščić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ćubić, Kristina
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split
Ćubić, K. (2018) 'Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}ubi\'{c}, Kristina}, year = {2018}, pages = {86}, keywords = {nastavni sustavi, nastavne metode, socijalni oblici rada, biologija, u\v{c}enik}, title = {Istra\v{z}ivanje usvojenosti botani\v{c}kih sadr\v{z}aja na satu biologije razli\v{c}itim na\v{c}inima pou\v{c}avanja}, keyword = {nastavni sustavi, nastavne metode, socijalni oblici rada, biologija, u\v{c}enik}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}ubi\'{c}, Kristina}, year = {2018}, pages = {86}, keywords = {teaching systems, teaching methods, social forms of work, biology, disciple}, title = {Research of the botanical content acquired during biology lessons with the application of different teaching methods}, keyword = {teaching systems, teaching methods, social forms of work, biology, disciple}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font