Pregled bibliografske jedinice broj: 1246769
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu biologije različitim načinima poučavanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split
CROSBI ID: 1246769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje usvojenosti botaničkih sadržaja na satu
biologije različitim načinima poučavanja
(Research of the botanical content acquired during
biology lessons with the application of different
teaching methods)
Autori
Ćubić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2018
Stranica
86
Mentor
Izv.prof.dr.sc. Mirko Ruščić
Ključne riječi
nastavni sustavi, nastavne metode, socijalni oblici rada, biologija, učenik
(teaching systems, teaching methods, social forms of work, biology, disciple)
Sažetak
U radu je istraživana usvojenost znanja botaničkih sadržaja na satu biologije iz nastavne jedinice „Kritosjemenjače“ u drugom razredu gimnazije. U istraživanju je sudjelovalo 170 učenika drugih razreda, od toga 64 učenika i 106 učenica. Razredi su podijeljeni u dvije skupine, eksperimentalnu i kontrolnu. U svakoj školi jedan je razred predstavljao eksperimentalnu, a jedan kontrolnu skupinu. Učenicima je na početku sata dan inicijalni test koji je za obje skupine bio isti. Ukupna rješenost inicijalnog testa iznosi 60, 31%, i pokazuje bolju riješenost testa kod eksperimentalne skupine. Test za ponavljanje rješavan je nakon obrade nastavne jedinice. Ukupni rezultat testa za ponavljanje iznosi 56, 43% i pokazuje bolju riješenost testa kod kontrolne skupine. Provedenom anketom prepoznato je nezadovoljstvo učenika učestalošću i zastupljenošću izvanučioničke nastave iz Biologije. Ukupno 77, 50% anketiranih učenika nisu imali niti jedan put izvanučioničku nastavu tijekom godine. Obzirom na rezultate testova utvrđuje se da u ispitivanim razredima izvodi predavačka nastava Biologije bez aktivnog sudjelovanje učenika. Iz cijelog istraživanja može se zaključiti da samo upornošću i konstantnim radom i kurikularnim pristupom može postići vizija moderne i suvremene škole u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti