Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246748

Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem


Zdilar, Ivana
Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split


CROSBI ID: 1246748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem
(The research of the concept of meiosis classical and heuristic teaching)

Autori
Zdilar, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju

Mjesto
Split

Datum
15.07

Godina
2016

Stranica
60

Mentor
Doc.dr.sc. Mirko Ruščić

Ključne riječi
biologija, mejoza, heuristički sustav, predavački sustav, nastavne metode
(biology, meiosis, heuristic approach, classical approach, teaching methods)

Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 148 učenika prvih razreda iz 4 srednje škole gimnazijskog usmjerenja. Učenici su rješavali inicijalni listić prije (L1) u uvodnom dijelu sata, a nakon obrade koncepta “Mejoze” predavačkim i heurističkim pristupom, rješavali su radni listić (L2) sa zadatcima za ponavljanje i provjeravanje. Pokazalo se da je heuristički sustav učinkovitiji, jer su rezultati rješenosti testa (L2) bili 69.98%, od predavačkog gdje je rješenost testa (L2) bila 50.26% po pitanju usvojenosti ishoda učenja, operativnosti, razumijevanja i rješavanja problema sukladno Bloomovoj taksonomiji. Prosječni napredak riješenosti L2 prema L1 (inicijalni test) škola s predavačkom nastavom iznosi 5.35%, dok je isti napredak u školama s heurističkim sustavom bio 18.35%. Heuristički sustav pritom je oko tri puta učinkovitiji u odnosu na predavačku nastavu. Ukupna prosječna riješenost iznosila je 60.12%, iz čega se može zaključiti da je potrebno žurno rasterećenje predmetnog kurikula biologije i veći angažman nastavnika po pitanju unaprjeđenja kvalitete odgojno-obrazovnog procesa, što uključuje primjenu modernih nastavnih metoda u poučavanju kroz heuristički sustav nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirko Ruščić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zdilar, Ivana
Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split
Zdilar, I. (2016) 'Istraživanje usvojenosti koncepta mejoze predavačkim i heurističkim poučavanjem', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za biologiju, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zdilar, Ivana}, year = {2016}, pages = {60}, keywords = {biologija, mejoza, heuristi\v{c}ki sustav, predava\v{c}ki sustav, nastavne metode}, title = {Istra\v{z}ivanje usvojenosti koncepta mejoze predava\v{c}kim i heuristi\v{c}kim pou\v{c}avanjem}, keyword = {biologija, mejoza, heuristi\v{c}ki sustav, predava\v{c}ki sustav, nastavne metode}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zdilar, Ivana}, year = {2016}, pages = {60}, keywords = {biology, meiosis, heuristic approach, classical approach, teaching methods}, title = {The research of the concept of meiosis classical and heuristic teaching}, keyword = {biology, meiosis, heuristic approach, classical approach, teaching methods}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font