Pregled bibliografske jedinice broj: 1246340
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive // Službeni vjesnik Zagrebačke nadbiskupije, 3 (2014), 101; 102-1112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1246340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u školi - analize, dileme i perspektive
(Religious education in school - analyses, dilemmas
and perspectives)
Autori
Mandarić, Blaženka Valentina
Izvornik
Službeni vjesnik Zagrebačke nadbiskupije (1332-196X) 3
(2014), 101;
102-1112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vjeronauk ; odgoj obrazovanje ; vjeroučitelji ; župna kateheza
(religious education ; education ; religious teachers ; parish catechesis)
Sažetak
U članku se tematizira vjeronauk kao školski predmet i njegov doprinos ostvarivanju ciljeva škole. Također se stavlja u suodnos vjeronauk i župna kateheza. Autorica interpretira rezultate istraživanja o uključenosti vjeroučitelja u župnu zajednicu i njihovu suradnju sa župnicima i župom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)