Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246303

Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci


Moslavac, Aleksandra
Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 26 (2022), 1-2; 277-303 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1246303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci
(Activities of academic libraries and user satisfaction - example of the Library of the Faculty of Philosophy in Rijeka)

Autori
Moslavac, Aleksandra

Izvornik
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje (1331-145X) 26 (2022), 1-2; 277-303

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
visokoškolske knjižnice, sustav visokog obrazovanja, vrednovanje, kvaliteta knjižnične usluge, istraživanje zadovoljstva korisnika
(academic libraries, higher education system, evaluation, library service quality, user satisfaction research)

Sažetak
Cilj ovoga rada jest ukazati na važnost utvrđivanja zadovoljstva korisnika kao vodećeg argumenta u zagovaranju i očuvanju identiteta te izvorne uloge visokoškolske knjižnice. U komunikacijski dinamičnom visokoškolskom sustavu tradicionalna informacijska, kulturna, javna i obrazovna uloga visokoškolske knjižnice transformira se i proširuje novim kompleksnim djelatnostima, a u cilju uspješnog partnerstva i unaprjeđenja poslovnih procesa na matičnoj ustanovi, visokoškolska knjižnica preuzima nove uloge. Kako bi kontinuirano pratila razinu kvalitete knjižnične usluge, Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci od 2016. godine provodi godišnju Anketu o zadovoljstvu korisnika knjižničnim uslugama, a u okviru ovoga rada predstavljena je usporedna analiza rezultatâ anketa iz 2016. i 2021. godine. Rezultati su pokazali u kojoj mjeri Knjižnica uspijeva zadovoljiti korisničke potrebe i održati izvornu ulogu usporedo sa zahtjevima proaktivnog visokoškolskog okruženja u kojem djeluje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Aleksandra Moslavac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Moslavac, Aleksandra
Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 26 (2022), 1-2; 277-303 (recenziran, članak, znanstveni)
Moslavac, A. (2022) Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 26 (1-2), 277-303.
@article{article, author = {Moslavac, Aleksandra}, year = {2022}, pages = {277-303}, keywords = {visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, sustav visokog obrazovanja, vrednovanje, kvaliteta knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, istra\v{z}ivanje zadovoljstva korisnika}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {26}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {Djelatnosti visoko\v{s}kolskih knji\v{z}nica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knji\v{z}nice Filozofskog fakulteta u Rijeci}, keyword = {visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, sustav visokog obrazovanja, vrednovanje, kvaliteta knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, istra\v{z}ivanje zadovoljstva korisnika} }
@article{article, author = {Moslavac, Aleksandra}, year = {2022}, pages = {277-303}, keywords = {academic libraries, higher education system, evaluation, library service quality, user satisfaction research}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {26}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {Activities of academic libraries and user satisfaction - example of the Library of the Faculty of Philosophy in Rijeka}, keyword = {academic libraries, higher education system, evaluation, library service quality, user satisfaction research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font