Pregled bibliografske jedinice broj: 1246296
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 24 (2020), 1-2; 9-26 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1246296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena neprofitnog marketinga i strateško
planiranje u visokoškolskoj knjižnici
(Implementation of non-profit marketing and strategic
planning in academic library)
Autori
Moslavac, Aleksandra
Izvornik
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje (1331-145X) 24
(2020), 1-2;
9-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kvaliteta knjižnične usluge, marketing, strateško planiranje, SWOT analiza, visokoškolske knjižnice
(library service quality, marketing, strategic planning, SWOT analysis, academic libraries)
Sažetak
Rad razmatra mogućnosti primjene neprofitnog marketinga u visokoškolskoj knjižnici te implementiranje dobivenih rezultata u strateški plan knjižnice, s ciljem povećanja kvalitete knjižnične usluge i učinkovitog pozicioniranja knjižnice u okviru matične institucije. Metodološki pristup temelji se na sažetoj deskriptivnoj analizi marketinške teorije te na primjeru praktične primjene marketinškog alata – SWOT analize u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. U Knjižnici je provedena situacijska analiza SWOT matricom, koja je oblikovana na osnovi stavova korisnika prikupljenih anketom, nakon čega su doneseni zaključci o tome koje su snage, slabosti, mogućnosti i prijetnje za poslovanje Knjižnice. Mješovitim metodološkim pristupom, odnosno kombinacijom primjene marketinške metode i kvalitativnog istraživanja, dobiveni su rezultati koji su ukazali na moguće razvojne pravce Knjižnice i segmente poslovanja koja bi trebalo obuhvatiti strateškim planiranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti