Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1246296

Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici


Moslavac, Aleksandra
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 24 (2020), 1-2; 9-26 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1246296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici
(Implementation of non-profit marketing and strategic planning in academic library)

Autori
Moslavac, Aleksandra

Izvornik
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje (1331-145X) 24 (2020), 1-2; 9-26

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kvaliteta knjižnične usluge, marketing, strateško planiranje, SWOT analiza, visokoškolske knjižnice
(library service quality, marketing, strategic planning, SWOT analysis, academic libraries)

Sažetak
Rad razmatra mogućnosti primjene neprofitnog marketinga u visokoškolskoj knjižnici te implementiranje dobivenih rezultata u strateški plan knjižnice, s ciljem povećanja kvalitete knjižnične usluge i učinkovitog pozicioniranja knjižnice u okviru matične institucije. Metodološki pristup temelji se na sažetoj deskriptivnoj analizi marketinške teorije te na primjeru praktične primjene marketinškog alata – SWOT analize u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. U Knjižnici je provedena situacijska analiza SWOT matricom, koja je oblikovana na osnovi stavova korisnika prikupljenih anketom, nakon čega su doneseni zaključci o tome koje su snage, slabosti, mogućnosti i prijetnje za poslovanje Knjižnice. Mješovitim metodološkim pristupom, odnosno kombinacijom primjene marketinške metode i kvalitativnog istraživanja, dobiveni su rezultati koji su ukazali na moguće razvojne pravce Knjižnice i segmente poslovanja koja bi trebalo obuhvatiti strateškim planiranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Aleksandra Moslavac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

nova.knjiznicarstvo.com.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Moslavac, Aleksandra
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 24 (2020), 1-2; 9-26 (recenziran, članak, stručni)
Moslavac, A. (2020) Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 24 (1-2), 9-26.
@article{article, author = {Moslavac, Aleksandra}, year = {2020}, pages = {9-26}, keywords = {kvaliteta knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, marketing, strate\v{s}ko planiranje, SWOT analiza, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {24}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {Primjena neprofitnog marketinga i strate\v{s}ko planiranje u visoko\v{s}kolskoj knji\v{z}nici}, keyword = {kvaliteta knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, marketing, strate\v{s}ko planiranje, SWOT analiza, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice} }
@article{article, author = {Moslavac, Aleksandra}, year = {2020}, pages = {9-26}, keywords = {library service quality, marketing, strategic planning, SWOT analysis, academic libraries}, journal = {Knji\v{z}ni\v{c}arstvo : glasnik Dru\v{s}tva knji\v{z}ni\v{c}ara Slavonije i Baranje}, volume = {24}, number = {1-2}, issn = {1331-145X}, title = {Implementation of non-profit marketing and strategic planning in academic library}, keyword = {library service quality, marketing, strategic planning, SWOT analysis, academic libraries} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font