Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1245669

Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame


Vukojević, Zrinka
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame // Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Dumančić, M. ; Velički, D. (ur.).
Zagreb, 2022. 61, 16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1245669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame
(Interpreting Fables Using Process Drama)

Autori
Vukojević, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Dumančić, M. ; Velički, D. - Zagreb, 2022

ISBN
978-953-380-002-8

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
basna ; metatekst ; nastava Hrvatskoga jezika ; procesna drama
(Croatian language education, fable, metatext, process drama)

Sažetak
Basna se kao sadržaj poučavanja u vertikalno- spiralnom programiranju planira u 3. i 4. razredu osnovne škole. Budući da basna sadrži dramske elemente, uvod, zapet, rasplet i dijalog, u radu će se prikazati metodička artikulacija aktivnosti učenika i učitelja primjenom procesne drame. Cilj je rada predstaviti procesnu dramu kao učinkoviti metodički postupak u ostvarivanju odgojno- obrazovnih ishoda. Osim teorijskog prikaza procesne drame, autorica će prikazati primjer interpretacije basne primjenom procesne drame te će ukazati na raznovrsnost učeničkog metateksta koji može nastati primjenom dramskih aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Vukojević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vukojević, Zrinka
Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame // Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Dumančić, M. ; Velički, D. (ur.).
Zagreb, 2022. 61, 16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vukojević, Z. (2022) Metodički pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame. U: Dumančić, M. & Velički, D. (ur.)Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević.
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, year = {2022}, pages = {16}, chapter = {61}, keywords = {basna, metatekst, nastava Hrvatskoga jezika, procesna drama}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Metodi\v{c}ki pristup interpretaciji basne primjenom procesne drame}, keyword = {basna, metatekst, nastava Hrvatskoga jezika, procesna drama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {61} }
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka}, year = {2022}, pages = {16}, chapter = {61}, keywords = {Croatian language education, fable, metatext, process drama}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Interpreting Fables Using Process Drama}, keyword = {Croatian language education, fable, metatext, process drama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {61} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font