Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244925

POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA


Ivić, Miroslav; Lovrinčević, Marina; Zovko, Luka
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 3-4; 43-58 doi:10.51650/ezrvs.16.3-4.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1244925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA
(IS THERE A RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND CORPORATE REPUTATION? EVIDENCE FROM THE CROATIAN NEWSPAPER INDUSTRY)

Autori
Ivić, Miroslav ; Lovrinčević, Marina ; Zovko, Luka

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6656) 16 (2022), 3-4; 43-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; korporativna reputacija ; korporativni identitet ; korporativni imidž ; medijska industrija u segmentu novinskih izdavača.
(corporate social responsibility, corporate reputation, corporate identity, corporate image, newspaper industry)

Sažetak
Kako bi se unaprijedila literatura u području društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije u medijskoj industriji, provedeno je istraživanje na uzorku hrvatskih novinskih izdavača. Društveno odgovorno poslovanje je promatrano kroz prizmu odnosa prema vlasnicima, zaposlenicima, kupcima i dobavljačima, okolišu te lokalnoj zajednici. S druge strane, korporativna reputacija je mjerena putem dviju dimenzija – korporativni identitet i korporativni imidž. Podaci su obrađeni korelacijskom analizom. Rezultati sugeriraju kako postoji značajna, snažna i pozitivna povezanost između primjene načela društveno odgovornog poslovanja i obje promatrane dimenzije korporativne reputacije, čime je potvrđena glavna hipoteza koja pretpostavlja kako postoji povezanost između društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Marina Lovrinčević (autor)

Avatar Url Luka Zovko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Ivić, Miroslav; Lovrinčević, Marina; Zovko, Luka
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 3-4; 43-58 doi:10.51650/ezrvs.16.3-4.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Ivić, M., Lovrinčević, M. & Zovko, L. (2022) POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (3-4), 43-58 doi:10.51650/ezrvs.16.3-4.2.
@article{article, author = {Ivi\'{c}, Miroslav and Lovrin\v{c}evi\'{c}, Marina and Zovko, Luka}, year = {2022}, pages = {43-58}, DOI = {10.51650/ezrvs.16.3-4.2}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporativna reputacija, korporativni identitet, korporativni imid\v{z}, medijska industrija u segmentu novinskih izdava\v{c}a.}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, doi = {10.51650/ezrvs.16.3-4.2}, volume = {16}, number = {3-4}, issn = {1846-6656}, title = {POSTOJI LI VEZA IZME\DJU DRU\v{S}TVENE ODGOVORNOSTI PODUZE\'{C}A I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVA\v{C}A}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporativna reputacija, korporativni identitet, korporativni imid\v{z}, medijska industrija u segmentu novinskih izdava\v{c}a.} }
@article{article, author = {Ivi\'{c}, Miroslav and Lovrin\v{c}evi\'{c}, Marina and Zovko, Luka}, year = {2022}, pages = {43-58}, DOI = {10.51650/ezrvs.16.3-4.2}, keywords = {corporate social responsibility, corporate reputation, corporate identity, corporate image, newspaper industry}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, doi = {10.51650/ezrvs.16.3-4.2}, volume = {16}, number = {3-4}, issn = {1846-6656}, title = {IS THERE A RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND CORPORATE REPUTATION? EVIDENCE FROM THE CROATIAN NEWSPAPER INDUSTRY}, keyword = {corporate social responsibility, corporate reputation, corporate identity, corporate image, newspaper industry} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font