Pregled bibliografske jedinice broj: 1244925
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 3-4; 43-58 doi:10.51650/ezrvs.16.3-4.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1244925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI
PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ
HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH
IZDAVAČA
(IS THERE A RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE SOCIAL
RESPONSIBILITY AND CORPORATE REPUTATION? EVIDENCE
FROM THE CROATIAN NEWSPAPER INDUSTRY)
Autori
Ivić, Miroslav ; Lovrinčević, Marina ; Zovko, Luka
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6656) 16
(2022), 3-4;
43-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; korporativna reputacija ; korporativni identitet ; korporativni imidž ; medijska industrija u segmentu novinskih izdavača.
(corporate social responsibility, corporate reputation, corporate identity, corporate image, newspaper industry)
Sažetak
Kako bi se unaprijedila literatura u području društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije u medijskoj industriji, provedeno je istraživanje na uzorku hrvatskih novinskih izdavača. Društveno odgovorno poslovanje je promatrano kroz prizmu odnosa prema vlasnicima, zaposlenicima, kupcima i dobavljačima, okolišu te lokalnoj zajednici. S druge strane, korporativna reputacija je mjerena putem dviju dimenzija – korporativni identitet i korporativni imidž. Podaci su obrađeni korelacijskom analizom. Rezultati sugeriraju kako postoji značajna, snažna i pozitivna povezanost između primjene načela društveno odgovornog poslovanja i obje promatrane dimenzije korporativne reputacije, čime je potvrđena glavna hipoteza koja pretpostavlja kako postoji povezanost između društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts