Pregled bibliografske jedinice broj: 1244859
GERMAN FOR BUSINESS AS A COURSE IN THE STUDIES OF TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT
GERMAN FOR BUSINESS AS A COURSE IN THE STUDIES OF TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT // Acta turistica nova, 4 (2010), 1; 43-53 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1244859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GERMAN FOR BUSINESS AS A COURSE IN THE STUDIES OF
TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT
Autori
Švob, Ankica
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 4
(2010), 1;
43-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
course of business German ; study of tourism and hotel management
Sažetak
Sažetak U prilog uvrštavanju njemačkog jezika u program studija turističkog i hotelskog menadžmenta govore mnogi pokazatelji na turističkom tržištu. Unutar cjeline studija, ovaj studijski predmet jedan je od stručnih kolegija koji zajednički oblikuju profil suvremenog turističkog menadžera. Kolegij poslovnog njemačkog jezika postiže taj cilj višegodišnjom kvalitetnom nastavom , adekvatnom satnicom, odabirom najprikladnijih udžbenika, ostvarenjem niza manjih ciljeva i dobrom organizacijom. Studenti - budući menadžeri - trebaju tijekom studija ovladati oblicima usmene i pisane komunikacije važnim za buduće zanimanje . No ono što ovaj kolegij u studiju turizma razlikuje od uobičajenih tečajeva poslovnog jezika jest sustavno obrazovanje studenata u području kulture i civilizacije njemačkog govornog područja s ciljem poticanja i razvitka kulturne otvorenosti studenata kao i njihove pripreme za uspješnu međukulturalnu komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski