Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244692

Uloga i značenje slikovnice u oblikovanju poticajnog čitalačkog okruženja


Vulić Stručić, Cvita
Uloga i značenje slikovnice u oblikovanju poticajnog čitalačkog okruženja, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar


CROSBI ID: 1244692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značenje slikovnice u oblikovanju poticajnog čitalačkog okruženja
(The role and significance of the picture book in designing a stimulating reading environment)

Autori
Vulić Stručić, Cvita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja

Mjesto
Zadar

Datum
29.03

Godina
2019

Stranica
51

Mentor
Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica

Ključne riječi
slikovnica, suradnja, odgojitelj, okruženje
(picturebook, co-operation, educator, surroundings)

Sažetak
U suvremenim odgojno-obrazovnim ustanovama od odgojitelja se očekuje da prepoznaje ulogu slikovnice kao prve dječje knjige u oblikovanju i poticanju čitalačkog okruženja. Odgojiteljev je zadatak kreirati prikladno okruženje u skupini po razvojnim zadaćama, pritom imajući na umu nezaobilaznu važnost slikovnice u njegovu oblikovanju. Cilj je ovoga rada ispitati mišljenja odgojitelja o važnosti slikovnice u oblikovanju poticajnoga čitalačkog okruženja, ispitati stupanj uključenosti pojedinih odgojno-obrazovnih ustanova u čitateljske kampanje, provjeriti količinu slikovnica koje ustanove posjeduju te ispitati načine na koje se odgojitelji služe slikovnicom. Istraživanje je provedeno u svibnju 2018. godine, a obuhvatilo je odgojno-obrazovne ustanove Zadarske županije. U istraživanju je sudjelovao 151 odgojitelj, od čega 85 odgojitelja dolazi iz državnih vrtića, a 66 odgojitelja dolazi iz privatnih vrtića. Za potrebe se istraživanja kao mjerni instrument rabila anketa. Dobiveni rezultati pokazuju da su odgojitelji itekako svjesni uloge slikovnice i njezinih pozitivnih učinaka kako na djecu tako i na odgojno-obrazovnu ustanovu u cjelini. Ustanove su zadovoljne količinom slikovnica koju posjeduju, što je motivirajuće za daljnji rad, a odgojitelji je shvaćaju kao dvodimenzionalni (likovnost, verbalnost) medij u kojem jedna i druga komponenta podjednako sudjeluju u stvaranju njezina značenja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Slavica Šimić Šašić (mentor)

Avatar Url Katarina Ivon (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vulić Stručić, Cvita
Uloga i značenje slikovnice u oblikovanju poticajnog čitalačkog okruženja, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
Vulić Stručić, C. (2019) 'Uloga i značenje slikovnice u oblikovanju poticajnog čitalačkog okruženja', diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuli\'{c} Stru\v{c}i\'{c}, Cvita}, year = {2019}, pages = {51}, keywords = {slikovnica, suradnja, odgojitelj, okru\v{z}enje}, title = {Uloga i zna\v{c}enje slikovnice u oblikovanju poticajnog \v{c}itala\v{c}kog okru\v{z}enja}, keyword = {slikovnica, suradnja, odgojitelj, okru\v{z}enje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuli\'{c} Stru\v{c}i\'{c}, Cvita}, year = {2019}, pages = {51}, keywords = {picturebook, co-operation, educator, surroundings}, title = {The role and significance of the picture book in designing a stimulating reading environment}, keyword = {picturebook, co-operation, educator, surroundings}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font